Leuke cadeau's jongen 4 jaar

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Niicci, Aug 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niicci

Niicci Fanatiek lid

Apr 1, 2013
    2,700
    49
    48
    Nederland
    Hoi dames,

Onze zoon wordt eind augustus 4 jaar.
    Ik ben al een hele tijd aan het rondkijken voor leuke cadeau's.
    Maar ik kan nou niet echt wat vinden.

Hij heeft ook al heel wat binnen en buiten speelgoed, dus dat maakt het nog moeilijker haha!

Heeft iemand tips?

Hij is vooral helemaal gek van Cars!

Groetjes

2. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Wij gaan met haar 4de verjaardag een soort van school pakketje geven. Dus een leuk rugzakje, drinkbeker en broodtrommel. Nieuwe gym kleren en schoenen. En verder weet ik het ook nog niet. Maar tegen die tijd weet ze vast zelf nog wel iets wat ze graag wil hebben.

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Spulletjes voor school,
    abonnement disney boekenclub of kleutertijdschriftje (bobo oid)?
    Een nieuwe fiets of een step

4. Kyra73

Kyra73 Niet meer actief

Onze oudste kreeg voor zijn 4e verjaardag Playmobil brandweer. Dat had hij zelf gezien, toen ik eens in een Playmobil boekje zat te kijken. Het heeft nog een paar maandjes geduurd voor hij er echt mee ging spelen en nu is hij er helemaal weg van.

Dus misschien een tip om hem zelf dingen aan te laten wijzen in een groot speelgoedboek?

5. Niicci

Niicci Fanatiek lid

Apr 1, 2013
    2,700
    49
    48
    Nederland
    Ik heb hem al laten kijken inderdaad, maar hij wil echt alles wel, dus dat maakt het niet makkelijker haha.
    Nieuwe fiets heeft hij net 2 maandjes. :)

Voor school is inderdaad een heel goed idee!

Ik neem de tips mee, bedankt!

6. adi

adi Niet meer actief

Mijn zoontje heeft onder andere de tiptoi pakket gekregen, en dat is echt groot succes. Wij hebben boeken: ' op de boerderij' en 'muziek... '

7. Filifjonka

Filifjonka Actief lid

Jun 13, 2012
    177
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje wilde graag 'echte Lego'. Ik dacht eigenlijk dat hij er nog wat te jong voor zou zijn, maar het is een enorm succes. Hij kan er echt al leuk mee bouwen en speelt hele verhaallijnen :)

8. Miss T

Miss T Fanatiek lid

May 3, 2012
    4,367
    306
    83
    Lego, Playmobil, een houten treinbaan (of uitbreiding daarvan) van bijvoorbeeld Brio.

9. Niicci

Niicci Fanatiek lid

Apr 1, 2013
    2,700
    49
    48
    Nederland
    Uitbreiding van die trein is een goed idee!
    "School"pakket is deels binnen, tas had hij al gekregen vam Cars maar nu ook een fruitbakje, beker en broodtrommel.
    Verder een grote auto gekocht die hij al een paar keer had gezien, en ook vandaag weer, dus manlief en hem naar de auto gestuurd zodat ik het spul kon kopen haha!

Lego kan al wel denken jullie? Hij houd van dingen bouwen namelijk.

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Jumbo electro is ook al geschikt vanaf 4 jaar!
    Maar Tip Toi lijkt me idd ook erg leuk.

van lego heb je nu ook een soort van beginnerssetje voor jonge bouwers, voor jongens in een blauw koffertje. Geloof een soort van politiebureautje.

11. mona23

mona23 Niet meer actief

Hier is een skippybal groot succes. Ezeltje strekje ook.

12. koala28

koala28 Niet meer actief

Lego (niet de Duplo variant), mijn zoontje van 3,5 jaar is volop aan het bouwen (trouwens samen met zijn broertje van 2,5 jaar)

En misschien heb je het al gezien maar er komt een vervolg op Cars maar dan met vliegtuigen. De film heet Planes.
    Mijn zoontje is ook gek van Cars maar nu ook van Planes. Hij zit constant de trailers te kijken. De film komt deze week uit in Amerika en in oktober in NL. Maar er is al volop merchandise te koop.
    Misschien vind je zoontje dat ook wel te gek.

Share This Page