Wij willen in juni een weekje of midweek naar een vakantiepark in nederland. Ik heb al zitten kijken bij landal en center parcs en zie al wel wat leuke. Het moet wel echt een kind vriendelijk park zijn en in de omgeving moet er genoeg te doen zijn, waar we dus lekker een dagje naar toe kunnen en wat voor mijn dochter (dan bijna 2) ook leuk is! Qua kosten maakt het niet uit en het hoeft niet per se een park van een bekende organisatie te zijn! Ik ben benieuwd (oh ja limburg, noord brabant valt af)
wij zijn naar de vossemeren geweest van Center parcs dat was echt een super leuk park met een prachtig zwemparadijs en indoor speeltuin. Helemaal leuk.
wij zaten dit jaar in de zomer in de Leister: buitenhof. heeele leuk nieuwe vakantieboerderijen op een park. En de kindvriendelijke versie heeft een ENORME omheinde tuin , Wat ik ideaal vond met een dreumes van 2.5 die elke keer weg loopt. Zit een leuke plaza met klimtoestel, een zwembad. zowel buiten als binnen. met peuterbadje. in de buurt zit Toverland. leuk pretpark. genoeg te doen :d
Center Parcs is erg leuk. Genoeg te doen. Wij waren naar Zandvoort geweest. Erg leuk ze hebben een klein kinderboerderijtje, mooi zwembaden vlak bij het strand. Wij waren in april geweest en genoten al van een mooi lente zonnetje en hebben heerlijk over het strand gewandeld. Echt een aanrader
Centerparcs vind ik alleen als nadeel dat als het mooi weer is dat alles wel voornamelijk binnen is. Zwembad, plaza. En je hebt niet echt een ''veilige' tuin. Dat is bij Leistert wel zo
Scheelt dat het in juni niet altijd mooi is, heb je toch de zekerheid dat je kan zwemmen En zeker niet mooi met zo'n late winter..
Leister ken ik al erg goed! Zijn we vorig jaar juni geweest en vinden het een super leuk park, alleen nu willen we weer iets anders haha! Bij de vossenmeren is daar in de buurt ook genoeg te doen dat jullie weten?
Vakantiepark op de Utrechtse Heuvelrug - Landgoed Ginkelduin, Leersum Hier gaan wij heen in de mei vakantie, voor het eerst. Weten dus nog niet hoe het gaat bevallen, maar het ziet er erg leuk en kindvriendelijk uit.
Wij zijn toen ook met onze dochter van 19,5 maand geweest. We hebben een top vakantie gehad daar toen in zandvoort van centerparcs. Egr mooi net schoon park! Aanrader! we hadden comfort cottage netjes schoon en een vaatwasser.
Rabbit Hill ! Van Landal! Binnen 10 km zit ook apenheul + julianatoren. Mooi park, leuke speeltuin (zowel binnen als buiten) en leuke activiteiten ook voor kleintjes. Wij zijn in de na zomer een weekendje geweest en gaan binnenkort weer een weekendje. We denken er ook aan om in de herfstvakantie heen te gaan! (dan kamperen)