Hoe is het weer in Duitsland? Ik zou ook wel willen, maar wil toch ook wel het zonnetje zien in mijn vakantie.
Hoe zuidelijker, hoe beter over het algemeen... mijn ouders zijn eens een jaar (met de camper) begonnen in Denemarken, maar vanwege het slechte weer steeds verder Duitsland in gezakt- hoe lager ze gingen, hoe warmer en zonniger het weer werd.
Landal warsberg in saarburg top grote camping! Maar sonnenberg ook als slecht weer is heb je daar binnenspeeltuin op het park! Camping is daar klein maar echt leuk
Warsberg vonden wij ook érg leuk! (kinderbungalow, mijn ouders op de camping) - maar wij hoorden ook dat Sonnenberg nóg leuker was. Dus ik zou Sonnenberg eerst adviseren denk ik ja..
Weer/temperaturen: Richting Oostzee is het weer of het algemeen wat warmer als in Nederland, meer landklimaat. En idd in het zuiden van Duitsland is het over het algemeen stabiel en warmer weer dan we in NL gewend zijn. Wij zijn twee zomers terug naar Camping Kinzigtal in het Zwarte Woud geweest. Voor wat jongere kinderen is het een leuke en overzichtelijke camping. Maar denk dat het voor de wat oudere kinderen al snel verveelt. Er zijn niet echt grote speelgelegenheden oid op de camping, wel mooi zwembad er naast (van de gemeente, waar je gratis gebruik van kunt maken)
Warsberg is leuker als de kids 6 jr of ouder zijn en sonnenberg kan al met kleintjes daar hebben de oudere jeugd of pubers niks aan, vind ik. Omdat je op een berg zit. Warsberg kan de jeugd zelf nog naar beneden naar buitenzwembad.