Wij willen vd zomer naar deze camping toe. Leuke ervaringen? Vooral of indoorspeeltuin leuk/groot is? Gr vruchtje
Ken deze camping niet, maar was een beetje verbaasd toen ik je berichtje las. Waarom zou je een indoor speeltuin willen als je op zomervakantie bent?
Omdat het niet echt binnen is maar zo wordt t genoemd. Camping le grand dague heeft het ook (moet je anders maar eens kijken). Hoef je dus over te verbazenen snap je reactie wel. Wij op terras kids rennen van opblaas trampoline naar voetbalveld naar die speeltuin "indoor" staat dus buiten
Volgens de plattegrond is die indoorspeeltuin toch echt binnen, bij de supermarkt. Geen ervaring met die campings, maar het ziet er wel leuk uit.
Geen ervaring met Chateau de Galaure, maar wel met Grand Dague. Ik heb eens gekeken op Camping Streetview en dan kan je de camping bekijken via iemand die met een camera het terrein over gaat. Ik vond op Chateau de Galaure de binnenspeelokaats wel echt binnen liggen in een soort schuur. Zo lijkt het althans......en dus niet zoals op Grand Dague met alleen een dak tegen de zon