Wie kan me tips geven voor een BETAALBARE zomer vakantie in italie.. liefst max 1100 vanaf utrecht een camping voor kinderen (5-12) ingerichte tent of stacaravan ik raak zo in paniek van dat internet met al die aanbeidingen.. wie heeft er ervaring.. tips... of wat dan ook... thnxx alvast
Wij gaan naar camping weekend aan het gardameer (vlakbij salo, geweldig dorpje) met vrienden in een bungalowtent. Twee jaar geleden ook in deze buurt gezeten en is super bevallen. De camping is aangeraden door bekenden die er al jaren komen. Ik vind t betaalbaar, 1200 euro voor 12 nachten. Komt natuurlijk nog wel benzine en leefgeld bij. Heb er helemaal zin in!!
familie camping i pini vlakby rome in vila romana super leuke en kleine camping Rent-a-Tent | Camping I Pini Family Park - Bungalowtent of Stacaravan huren super leuk
Viareggio, de Toscaanse kust! Camping Paradiso, via Brevar vakanties! Super ervaring mee! Zou morgen terug willen. Makkelijk rijden naar Pisa, Florence etc. Ook genoeg te doen op de mooie boulevard van Viareggio zelf.
Dit vinden wij echte aanraders; Camping Isolino*** in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore) Italië beoordelingen 7.9 | Zoover Camping Continental Lido** foto's. Bekijk Vakantie foto's van Camping Continental Lido** in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore) | Zoover Zelfde eigenaar, mag van beide faciliteiten gebruik maken (liggen denk ik 1km van elkaar verwijderd) In het echt nog leuker dan op de foto's!
Leuke tip, ik zoek ook een camping (stacaravan) in Italie bij het Gardameer en heb deze zojuist boven aan de lijst gezet
Vorig jaar zijn wij met ons zoontje van 11 maanden op Camping Weekend geweest. Superleuk! Goedverzorgde camping, veel leuke stadjes om te bezoeken. Dit jaar hebben we een stacaravan geboekt op Valle Gaia in Toscane. Camping heeft ook een goede beoordeling op zoover.
Leuk, daar zijn we 8 jaar geleden ook geweest voor 4 dagen. Dat was voor ons ook lang genoeg, want toen hadden we het wel gezien.
Wij zijn vorig jaar in Scarlino geweest, camping il fontino! Echt top camping, we waren dan wel met eigen tent.. Maar niks dan lof! Superleuke camping, leuk entertainment, niet teveel nederlanders, maar ze zijn er wel en hele leuke stranden, dorpjes enz in de buurt. Zou morgen zo weer gaan. Oh zie wel dat het ook bijna 1500 km is..
Wij gaan in mei 8 dagen naar het Gardameer, een stacaravan op camping del garda in Peschiera, voor de 2e keer . Kost 185,- In de zomervakantie gaan we 15 dagen naar camping Montescudaio in Montescudaio, Toscane. Ook een stacaravan. Voor 1300,- .
- camping Toscolano aan het Gardameer in het plaatsje Toscolano - camping Europa in Grado (Adriatische Kust) - Bella Italia is een mooie camping, maar komt waarschijnlijk boven jullie budget uit en is daarnaast snel volgeboekt.
wij gaan dit jaar voor het eerst ook naar italie, met onze kids, normaal vliegen we altijd naar griekenland of portugal, maar wilden nu ook eens wat anders, dus met de auto, naar toscane in een lodgetent [toch wel een beetje luxe..] wij gaan naar camping orlando in chinati,