Peuter & baby: Huttenheugte of Kempervennen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door EdN, 1 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Wij willen in mei lekker een weekje met onze 2 jongens naar Center Parcs gaan. Met onze oudste zijn we al in Erperheide en Heijderbos geweest, allebei hartstikke leuk. Nu zit ik te denken over Huttenheugte of Kempervennen. Welke is leuker met kleine kinderen en waar is het leukste peuterbad?

Ergens twijfel ik erover om toch weer naar EH of HB te gaan, omdat daar van die leuke extraatjes zijn, waar mijn oudste de laatste keer nog wat jong voor was (Baluba en Jungle Dome), maar aangezien we ook meestal wel wat dingetjes on de omgeving doen lijkt me iets nieuws toch wel leuk.

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    kempervennen heb ik geen ervaring mee. huttenheugte heeft niet e groot peuterbad. je hebt er wel een golfslagbad dat in het eerste gedeelte nog heel ondiep is. en het peuterbadje heeft 2 glijbaantjes en is dus niet groot.

qua omgeving kun je makkelijk naar duitsland nordhorn daar heb je een leuk dierenpark. ook emmen is leuk de stad en dierentuin.

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Huttenheugte heeft een minder leuk zwembad dan heijderbos.
    Wij zijn laatste naar heijdersbos geweest en gaan daar binnenkort weer naartoe. Wat een geweldig leuk zwembad voor een peuter!

4. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Wij zijn het afgelopen jaar naar beide parken geweest.
    Huttenheugte alleen met peuter (toen net 2 jaar).
    En Kempervennen dit jaar met peuter & baby.

Ik vond de kinderboerderij en het zwembad van Kempervennen leuker, al vermaakte mijn dochter zich ook prima in het peuterbad in Huttenheugte.

Oh en het indoor Plopsapark naast Huttenheugte vond ze ook erg leuk!
    Vooral omdat je er voor de prijs van een dagkaart er heel de week naar binnen kan, en we dus om de dag even een uurtje of anderhalf gingen ipv dat we er een hele dag heen zouden moeten gaan.
    Dat was dus ook echt een succes bij haar.

5. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Kempervennen heeft een erg leuk stuk peuterbad. Huttenheugte zijn we nog nooit geweest.

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Het wordt Kempervennen, bedankt allemaal!

Deel Deze Pagina