Vraagje gebruik caravan

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mirro, 26 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Hoi,

Ik wil onze (vooronderzoek nieuwe, 20 jaar oude)caravan gaan opknappen, maar twijfel over het zitje.
    Ik wil er nl een vast 2-persoonsbed van gaan maken.
    Hierdoor kunnen we dus niet meer on de caravanwandherstel/spelletje doen enzo.
    Er zit wel een mooie voortent bij, daar staat dan de tafel en stoelen enzo.
    We kamperen alleen in Nederland. Lange weekenden enzo.

Wat vind jij? Caravan behouden met zitje, of vast bed maken?

Voordeel van vast bed is trouwens het feit dat er hele nieuwe kussens in moeten, en dat is vrij prijzig. Met een vast bed kunnen we er een matras van 1.40 in leggen en dat scheelt best verl!

2. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Als jij genoeg hebt aan zitten in de voortent zeg ik doen, als ik vriendlief moet geloven, die heeft dit altijd al gehad en heeft het zit gedeelte in de caravan nooit gemist.

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.169
    2.283
    113
    Ik zou het niet doen, zeker niet als je vaak lange weekenden gaat kamperen. Voor een lang weekend de hele voortent opzetten vind ik erg veel gedoe. Je bent toch al gauw een uurtje bezig met opzetten en weer netjes neerhalen. Of hij is nat bij het afbreken en dan moet je hem weer apart laten opdrogen thuis.
    En in NL is het vaak toch niet echt warm genoeg om altijd buiten te kunnen zitten of onder een luifel, zeker in voor- en naseizoen niet. En als je dan helemaal niet meer binnen kunt zitten, heb je een probleem.

Kun je de huidige kussens niet opknappen? Wij hebben dat bij onze eerste caravan ook gedaan. Met een stoomcleaner helemaal uitgestoomd en daarna heeft mijn moeder er nieuwe hoezen omheen genaaid. Ze zagen er weer prima uit.

Deel Deze Pagina