Leuk pretpark voor een 2-jarige?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Nikki88, 18 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hoi Meiden,

Wat is nou een leuk pretpark in Nl/Bel/Duitsland voor een kindje van ongeveer 2,5 jaar? Wat zijn jullie ervaringen? Suggesties voor leuke speeltuinen in de regio Arnhem/Nijmegen zijn ook welkom.

Bedankt alvast!

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    al wetter zoo munster deze vond onze meid toen echt geweldig en wij zelf ook. speeldingen en dieren.

alle dierentuinen vinden wij leuk. ouwe hand ed

wij zijn ook wel naar de efteling geweest en warnerbros tis maar net wat je dan zelf wilt en kijk eerst o pde site naar de grote voro de atrakties is de kleine nog te klein voor veel dingen dus onder de 90 cm zou ik het niet doen.

andersm iss eens kijken op uitmetkinderen.nl
    of dagjeuit.nl
    daar heb ik ook veel dingen weggehaald en kun jezelf bekijken hoe en wat.

3. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Mijn dochter vond de Linneaushof(Noord-Holland)heel leuk,toen ze 2 was.

4. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    drievliet is ook erg leuk mogen ze echt al in heel veel dingen. alleen is misschien beetje te ver voor je. (den haag)

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    SPROOKJESWONDERLAND in Enkhuizen, maar misschien een beetje ver weg voor je

anders Het land van Jan klaasen, is ook in de buurt van Arnhem, ben er zelf nooit geweest maar heb wel gehoord dat het er leuk is, ff op de site kijken.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja Sprookjeswonderland is echt leuk! Wij hebben er een abbonement van, kunnen heen wanneer we willen en doen dit zeker 1x in de 2 weken. Is leuk hoor voor deze leeftijd!

7. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ouwehand dierenpark in Rhenen is echt leuk (leuker met kids dan Burgers in Arnhem).

Speeltuin: Hof van Kaatje in Wijchen bij Nijmegen. Google maar eens op hof van kaatje. Het is heel kleinschalig met zandbakken, luchtkussen, boerderijdieren. Ik ga er regelmatig naar toe.

Brakkefort in Nijmegen schijnt ook leuk te zijn. Ben er zelf nog nooit geweest.

Pim

Deel Deze Pagina