Hoi Meiden, Wat is nou een leuk pretpark in Nl/Bel/Duitsland voor een kindje van ongeveer 2,5 jaar? Wat zijn jullie ervaringen? Suggesties voor leuke speeltuinen in de regio Arnhem/Nijmegen zijn ook welkom. Bedankt alvast!
al wetter zoo munster deze vond onze meid toen echt geweldig en wij zelf ook. speeldingen en dieren. alle dierentuinen vinden wij leuk. ouwe hand ed wij zijn ook wel naar de efteling geweest en warnerbros tis maar net wat je dan zelf wilt en kijk eerst o pde site naar de grote voro de atrakties is de kleine nog te klein voor veel dingen dus onder de 90 cm zou ik het niet doen. andersm iss eens kijken op uitmetkinderen.nl of dagjeuit.nl daar heb ik ook veel dingen weggehaald en kun jezelf bekijken hoe en wat.
drievliet is ook erg leuk mogen ze echt al in heel veel dingen. alleen is misschien beetje te ver voor je. (den haag)
SPROOKJESWONDERLAND in Enkhuizen, maar misschien een beetje ver weg voor je anders Het land van Jan klaasen, is ook in de buurt van Arnhem, ben er zelf nooit geweest maar heb wel gehoord dat het er leuk is, ff op de site kijken.
Ja Sprookjeswonderland is echt leuk! Wij hebben er een abbonement van, kunnen heen wanneer we willen en doen dit zeker 1x in de 2 weken. Is leuk hoor voor deze leeftijd!
Ouwehand dierenpark in Rhenen is echt leuk (leuker met kids dan Burgers in Arnhem). Speeltuin: Hof van Kaatje in Wijchen bij Nijmegen. Google maar eens op hof van kaatje. Het is heel kleinschalig met zandbakken, luchtkussen, boerderijdieren. Ik ga er regelmatig naar toe. Brakkefort in Nijmegen schijnt ook leuk te zijn. Ben er zelf nog nooit geweest. Pim