Hoi hoi, ik ben al actief aan het zoeken naar een leuke vakantie voor 2010. Nu lijkt de Vendee me wel eens leuk(frankrijk) Heeft er iemand een leuke camping? plaats? dan hoor ik het graag OOk heb ik gelezen dat Vendee in een microklimaat gebied ligt?Dus het weer zou er redleijk goed moeten zijn.. al blijft het geluk hebben natuurlijk Dus voor de gene wie in Vendee is geweest.. ik hoor graag je mening ... Groetjes Jantina
Ben afgelopen zomer in de Vendee geweest, 1e keer. Wij zaten weliswaar niet op een camping, maar op een kleinschalig park met huisjes. Ons zoontje was toen net 13 maanden. Plaats: Saint Jean de Monts. Op zich veel campings daar, dus wellicht vind je er wat naar je zin. Strand is mooi, schoon, groot en kent een leuke boulevard. Parkeergelegenheid bij strand ruim voldoende. Je zit hier ook lekker in de bossen, heerlijk om te wandelen en/of te fietsen. Kortom veel te beleven. Ik geloof zelfs dat ze voor kinderen in leeftijd boven 1,5 ook activiteiten op het strand hebben in het hoogseizoen. Succes iig met je zoektocht.