Spanje, Turkije, Italie of Gran Canaria? Met een gezin en opa en oma!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Joyciejj, 6 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Wij gaan altijd op vakantie naar Salou! Nu willen we eens iets anders! We hebben 2 jonge kindjes en opa en oma gaan ook mee :) in Spanje hebben we altijd 1 groot appartement voor ons allemaal!
    Ik wil vooral zon zee strand zwembad winkeltjes terrasjes waterpark ofiets... Ik zie dat turkije vaak alles op zo'n park te doen is en het centrum best ver weg is..
    Wat is nu echt leuk met jonge kindjes? Waar gaan jullie naartoe? En dan een hotel, camping, appartement? Gaan jullie met het vliegtuig of de auto?

2. sjak

sjak Niet meer actief

Ik ben geen Turkije-fan dus die valt bij mij af... Ben daar afgelopen jaar voor het eerst geweest en dat voor mij nooit meer.
    Wij zijn ook Spanje mensen. Lanzarote vind ik echt een aanrader! Supermooi eiland, mooi strand (wel vulcanisch zand), hele leuke boulevard met heeeeeeel veel winkeltjes en leuke terrassen. Wij zijn in playa del carmen geweest was super, maar volgende keer gaan we naar playa blanca (denk ik). In oktober dit jaar gaan we naar Tenerife, daar kan ik nog niets over zeggen :)
    Italië is ook leuk (en lekker eten) maar daar zijn we alleen op een camping geweest en in Venetië. Beiden erg leuk.

Mijn keus zal voorlopig geen hotel meer zijn, met kleine kinderen absoluut k##! Eten op bepaalde tijden... Geen eigen keukentje, geen aparte slaapkamer, teveel herrie (maar dat kan overal natuurlijk) van het zwembad naar de hotelkamer hadden we bijna een buggy nodig, zo ver. (Dit was in Turkije)
    Wij kamperen graag en op Lanzarote en Tenerife zijn het appartementen. Veel fijner met een kind. Tenerife is trouwens wel met de all inclusive methode. We gaan ook met de hele familie, maar wel aparte appartementjes.

3. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Tenerife playa de las americas

4. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Tenerife (Playa las Americas of Costa Adeje) is idd heel erg leuk. Je kan appartementjes huren eventueel all-in of gewoon op een hotelkamer.
    Je kan er een boottocht maken om naar de dolfijnen te gaan zien, er is een waterpark, mooie boulevard met veeeeeel winkeltjes, lekker eten, vriendelijke mensen.

Deel Deze Pagina