Wij willen op korte termijn een caravan kopen en deze in de zomervakantie even testen in Nederland. Heeft iemand nog tips voor leuke campings met kinderen? Bij voorkeur in Gelderland, Brabant, Zeeland of Noord Holland?
Deze camping lijkt ons in Nederland erg leuk https://www.detweebruggen.nl/?gclid=EAIaIQobChMI7JnEvffx2wIVjZztCh3Z_QZUEAAYASAAEgIa-PD_BwE Winterswijk, Gelderland aan de Duitse grens. Maar denk dat er wel veel meer ontzettend leuke campings zijn in Nederland
Is ook een mooie camping zeker nu het verbouwd is, ! Wij wonen daar in de buurt, onze zoon heeft daar zwemles gehad, Qua prijs is camping het winkel ( reuselink) in Winterswijk gunstiger en daar is het ook echt heerlijk vertoeven alleen daar is het wat simpeler qua zwembad, maar wel een leuke camping met kinderen, en in Winterswijk is ook camping wieskamp een aanrader. In Groenlo ( 10 km van Winterswijk) vind ik Marveld een echte aanrader, heel mooi park met veel animatie mooi buiten zwembad en prachtig binnen zwembad
Zeeland zal wel veel vol zijn en ook op de grote populaire zal geen plek meer zijn denk ik zo. Wij vinden de natuurkampeertereinen plus erg leuk, maar ook die zijn wel vol.
Mee eens. Vreehorst is ook een mooie camping! Wij wonen in winterswijk en zijn al een paar keer in de meivakantie op camping goorzicht in aalten geweest. Leuke simpele camping. Onze kids vermaakten zich daar altijd prima. En ze zijn niet duur.
Daar zijn wij vorig jaar 2 weken geweest. Onze kids hebben het er heel fijn gehad, maar we hadden ook 2 weken supermooi weer. Niet veel poespas verder, maar wel gewoon goed. Net en schoon sanitair, leuke speeltuin en prima zwembad. Omgeving genoeg leuke dingen te doen .
Ik ben fan van sprookjes camping, maar dat is wat meer uit de richting. Wel ligt daar ook de beerze bulten, die me ook erg leuk lijkt. Zandstuve lijkt me persoonlijk iets minder. Kleine wolf schijnt ook leuk te zijn. In noord Holland de bongerd. In Brabant de paal en (naam even vergeten, maar ligt er daar in de buurt nog 1) Wij staan momenteel op de Flaasbloem, ook leuk! Allen wel grote en populaire campings. Maar dat zoeken wij juist ook.