Oostenrijk, Zillertal....tips?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Astrid1974, 19 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astrid1974

Astrid1974 Bekend lid

26 feb 2010
    555
    187
    43
    Nog een paar weekjes en dan is het zover! Dan rijden we naar Oostenrijk voor een heerlijke 10 dagen in Harz im Zillertal.
    Hoewel ik als kind vaak in Oostenrijk ben geweest, is dat nu wel erg lang geleden.
    Wie heeft leuke tips, wat moet je gezien hebben, wat moet je doen / ondernemen? We zijn met 'n drietjes (ons zoontje is 5).
    Alle tips zijn welkom!

2. Butchke

Butchke Niet meer actief

Mayrhofen in het zillertal... Mijn 2e thuis:D
    Altijd leuk om dit kleine stadje te flaneren en de leuke winkeltjes te bezoeken.

Er is ontzettend veel te doen. Bezoek zeker de Hintertuxer gletscher, neem het treintje in het Zillertal. Bezoek een van de vele prachtige zwembaden die het Zillertal rijk is. Bijv die in Mayrhofen maar ook die in Fügen.

Een ritje met de ahornbahn naar boven en dan de prachtige panoramaroute lopen. Heel eenvoudig, ook voor kleine kinderen.

Ik zou ook absoluut een bezoek brengen aan het schlegeis speicher en het stilluptal, heerlijk lunchen op het terras bij gasthaus Wasserfal. Overal zijn er wel kleine speeltuintjes of speeltoestellen.

10 dagen is eigenlijk te kort ;)

3. Kukido

Kukido Fanatiek lid

16 jun 2016
    2.365
    2.962
    113
  4. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ik vergeet iets: een leuk ritje met de rodelbaan in Zell am Ziller! Gegarandeerd een succes bij kinderen, maar ook de papa's en mama's ;)

5. Astrid1974

Astrid1974 Bekend lid

26 feb 2010
    555
    187
    43
    Dat klinkt geweldig Butchke en Kukido. Ik heb er zo veel zin in!!!

Deel Deze Pagina