Leuke camping Italië

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Snoopy1979, 4 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hi,

Ben druk aan het zoeken naar een leuke camping in Italië. Nog nooit gekampeerd in Italië, dus ben erg benieuwd naar leuke campings!

Onze eisen:

Niet te massaal
    Leuke/mooie omgeving
    Aan/heel dichtbij zee of meer (max. 1 km)
    Met (evt. simpel) zwembad, niet te koud
    Als het even kan: dorpje/boulevard liefst op loopafstand (hooguit 2 km)
    Liefst in Noord Italië (ongeveer max. 1500 km van Roosendaal)

Ik heb al wel iets gevonden, maar ben benieuwd of jullie nog leuke campings weten! Oh ja, we gaan met onze eigen tent.

Groetjes,
    Snoopy

2. aapje79

aapje79 Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.712
    28
    48
    gelderland
    wij zijn 1 x in italie geweest op camping ca'savio in cavallino vlakbij venetie. het is alleen wel een erg grote camping direct aan zee met mooie zwembaden. erg leuke camping voor kinderen

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb vandaag wat lopen zoek naar campings en die heb ik inderdaad ook voorbij zien komen! Ziet er allemaal wel leuk uit, maar is inderdaad wel erg groot en massaal. Dat hadden we vorig jaar in Frankrijk, was echt een heel leuke camping, maar dat massale willen we dit jaar niet. Zoek eigenlijk vooral een camping in een leuke omgeving met wat dingen op loopafstand (boulevard, leuk dorpje). Maar ben met googlen en zoover al een heel eind!

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij hadden eerst een chalet op de International Sport Camping in Porlezza. Leuke, redelijke kleine camping aan het Meer van Lugano.
    De meningen zijn er erg over verdeeld, maar het zit altijd vol met Nederlanders die er vaker naar toe gaan. Zelf gaan we in augustus ook nog 'n keer.

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Camping Paradiso in Viareggio aan de Toscaanse kust. Heerlijke boulevard en prachtige omgeving.

6. Amare

Amare Niet meer actief

Ik ben nog altijd verliefd op camping Eden aan het gardameer.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Wij zijn dit jaar naar camping Isolino geweest aan het Lago Maggiore. De camping is wel erg groot, maar moet zeggen dat het voor ons niet massaal aanvoelde. Er is een groot zwembad bij (met peuterbad met glijbanen e.d.) en de camping ligt aan het meer. Een boulevard op loopafstand is er niet, voor alle plaatsjes moet je met de auto. Het is ons in ieder geval goed bevallen. We hadden een stacaravan van Vacance Soleil.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zie nu pas dat er blijkbaar gereageerd was de afgelopen dagen. Ga van de week de campings die jullie hebben genoemd bekijken!

9. Skt

Skt Lid

12 nov 2012
    91
    0
    6
    ik lees mee..wil in de zomer ook gaan met kids van DSB 1 en 2,5

Deel Deze Pagina