Eftelingkenners gezocht!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door puzzelstukje, 8 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Wij waren vorig jaar van plan om rond de kerst naar de Efteling te gaan.
    Door mijn hg zwangerschap kon ik geen kant op.

Nu ben ik al een jaar of acht niet in de Efteling geweest. Wat is slim, om tijdens de kerstdagen zelf te gaan, of net ervoor of net erna? Wie weet er een beetje hoe het ongeveer met de drukte zit? Wij gaan met ons gezin, opa en oma en wat andere familieleden.

Ik hoop op wat reacties!

Bedankt!

2. Bloempje34

Bloempje34 Bekend lid

10 dec 2013
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op de site van de Efteling staat volgens mij ook een overzicht met de dagen waarop het het drukst is en wanneer minder druk. Misschien ff daar op kijken?

3. Evientje

Evientje Niet meer actief

2e kerstdag zal het wel wat drukker zijn vermoed ik als 1e kerstdag... Vergelijk het een beetje met de woonboulevards zeg maar... Op de site zelf hebben ze een kalender staan met de verwachte drukte, misschien heb je daar iets aan?

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dank jullie wel, ja ik kijk ook op de website, maar dat is natuurlijk een gemiddelde, ik hoop ook op wat reacties van mensen die er geregeld komen. Zo zie ik vaak topics langskomen dus vandaar:):)

5. sjanniee

sjanniee Fanatiek lid

15 aug 2012
    1.533
    0
    0
    Verplaatst naar Vakantie en Vrije tijd

6. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Weekenden altijd drukker, korte vakantietijd als herfst kerst mei ook.
    Dit ivm efteling bosrijk.

Nu in grote vakantie valt drukte mee, mee verdeeld over 2 maanden. Weekend altijd drukker ivm late openingstijden.

Kerst valt nu donderdag en vrijdag, dus zal vrij druk zijn ook omdat het een lang weekend voor vele is.

Ik zou er voor kiezen als het kan om net voor de kerstvakantie te gaan. Of in januari dan is de wintervertelling ook dus qua sfeer net so leuk

7. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    vaak is de dag voor kerst overal in attractie parken rustig want iedereen is bezig met boodschappen, cadeautjes en laatste dingen.

8. bo75

bo75 Actief lid

17 mrt 2012
    305
    0
    16
    alle puzzelstukjes bij verschillende artsen bij el
    Zuid-Holland
    Wij zijn net naar de Efteling geweest en nu wil mijn dochter heel graag dat we nog 1x gaan met haar verjaardag in oktober. Alleen ik kan mij er zo weinig bij voorstellen. Heleboel dingen zijn toch niet leuk of misschien wel dicht in de herfst en winter. Wildwaterbaan is dan toch dicht neem ik aan? Zweefmolens en draaimolens ook denk ik? Wie weet hier meer vanaf? Sorry TS, dat ik inbreek op je topic, maar het sluit mooi aan op jouw vraag :)

9. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Ja, vliegende hollander, piranha en de bootjes zijn met wintervertelling dicht. Andere buiten attractie afhankelijk van wel of geen vorst.

In oktober dan is alles nog open, dan hoort niet onder de wintervertelling, die gaat in november in.

Doordeweeks zijn zweef en draaimolens vaak om en om open. In herfstvakantie dan vaak wel alles.

10. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Eerste kerstdag is het meestal heel rustig, de tweede veel drukker. Wij hebben een abb. en gaan altijd eerste kerstdag. Als je dan de attracties doet, en de de andere dag het sprookjesbos, dan heb je vast hele leuke dagen!

11. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    1 jan ook altijd heel rustig

Deel Deze Pagina