hallo wij gaan in juni 11 dagen naar trukije en nu vraag ik me af of ik mijn kinderwagen quinny speedi wel mee kan nemen in het vliegtuig. ik neem die het liefst mee omdat hij er ook lekker in kan slapen, en hij rijd fijner daar denk ik dan een gewone buggy, die kan ook nie makkelijk in zand rijden. maar ik heb geen flauw idee of dat wel kan wie weet dat???
ben ook al eens op vakantie geweest met de buggy, heb die toen tot aan het vliegtuig(ryanair) mee mogen nemen. kon hem voor de trap inklappen. heb toen ook mensen gezien die de complete kinderwagen met reiswieg meenamen. ik zou de vliegtuigmaatschappij even bellen. succes. groetjes monique
zover ik weet kan je de quinny wel meenemen, maar dan valt dat onder je bagage én hij moet op de band bij de koffers. Oftewel: Gelijk inleveren.. In tegenstelling tot een paraplu buggy, die meemag tot de gate. Verder heb ik altijd gehoord dat er niet zo voorzichtig om gegaan wordt met de spullen op de band, er wordt best nog mee gegooid, dus je loopt het risico dat het beschadigd. En dan kan je dat via de verzekering vast vergoed krijgen, maar daar heb je op het moment zelf niet zoveel aan... ik zou dus zelf het risico niet nemen + dat wij iedere kilo aan gewicht nodig hadden. Wij hebben naar griekenland dus een buggy (prenatalmerk) meegenomen.
ik heb even gebeld de quinny mag wel mee maar inderdaar afgeven bij de bagage band. we vliegen om 4 uur in de ochtend dus het lijkt me niet handig om Djim dan de hele tijd dat we w8ten te moeten tillen . heb dus net maar even bij prenatal een buggy gehaald nu maar hopen dat dat net zo fijn rijd daar