Van woensdag tot woensdag naar camping

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door vlinderCN, 14 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.355
    1.830
    113
    Vrouw
    Hoi, ik heb een leuke glamping gezien in noord Frankrijk waar ik 2 weken een luxe safaritent wil boeken (heb al een eindeloze zoektocht achter de rug en meeste zit al vol voor 2 weken). Nu is er op deze wel plek maar van di of woensdag tot 14 dgn erna. Bij de meeste campings kan dat niet eens maar qua files is het wel voordelig natuurlijk.
    Is het erg nadelig voor de kinderen? Ik kan me zo voorstellen als vrijwel alle andere kindjes zaterdag aankomen en weggaan het niet zo leuk voor ze is.

2. Mammie79

Mammie79 Actief lid

28 aug 2014
    291
    95
    28
    Ik zou er geen probleem van maken en lekker gaan. Zondaar dat nou eenmaal op een camping, komen en gaan van kindjes. En voor je het weet hebben ze weer andere vriendjes

3. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.355
    1.830
    113
    Vrouw
    Ja maar mijn kinderen zijn heel introvert en duurt week voor ze loskomeno_O

4. Havermout

Havermout Niet meer actief

Dat nooit als probleem ervaren. Wij zijn eigenlijk altijd van bijv maandag tot maandag of woensdag tot woensdag gegaan als dat kan. Nu ook weer maandag tot maandag (2 weken)

vlinderCN vindt dit leuk.
  5. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    maar dan kunnen er sowieso ook al weer kindjes weg zijn. Het is altijd een komen en gaan van mensen/kinderen op een camping. De hele week door. Staplaatsen voor tent/caravan gaan ook niet perse per week of zaterdag-zaterdag. En als ze dit aanbieden zullen er ongetwijfeld meer mensen op een dinsdag/woensdag aankomen en vertrekken.

Athina, Havermout en vlinderCN vinden dit leuk.
  6. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.470
    3.920
    113
    Vrouw
    Op een camping is het sowieso een komen en gaan van mensen. Wij gaan altijd op dinsdag, woensdag of donderdag rijden.
    Nou maken mijn kinderen nooit echt vrienden op de camping, ze spelen gewoon met wie er in de speeltuin/voetbalveld/zwembad is. Vaak weten ze niet eens de naam van de ander.

Havermout en vlinderCN vinden dit leuk.
  7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.279
    36.140
    113
    Wij gaan nooit op zaterdag, altijd doordeweeks. Heb ook nooit anders gezien op campings.

8. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.997
    6.745
    113
    zuid-holland zuid
    Niemand heeft zin om op zwarte zaterdagen te reizen volgens mij. Als een camping andere aankomstdagen hanteert dan denk ik dat heel veel gasten daar dankbaar gebruik van maken en jij niet de enige bent die halverwege de week aankomt en vertrekt.
    Ik heb ook heel introverte kinderen, ik heb eigenlijk gewoon opgegeven dat ze ooit nog vrienden gaan maken op een camping. De laatste 5 jaar is het niet meer gebeurd in elk geval.

Havermout en vlinderCN vinden dit leuk.
  9. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.355
    1.830
    113
    Vrouw
    Bij huuraccommodaties heb ik nog nooit eerder gezien dat je buiten de vrijdag of zaterdag aan komt komen, logisch vind ik anders lastig om de tussenliggende dagen te verhuren. Maar was even vergeten dat dat bij tent plekken natuurlijk niet zo is dus dat verandert de zaak inderdaad wel. Thanks!

10. Havermout

Nou wij zijn naar Italië lago maggiore geweest in 2019 en kwamen we maandag aan. 2022 naar Frankrijk kwamen we woensdag tot zondag en dit keer gardameer maandag tot maandag. Allemaal huuraccommodatie op camping (sta caravan )

11. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.355
    1.830
    113
    Vrouw
    Nou bijzonder zeg, vorig jaar echt alleen maar weekendwissel gezien (midden en west frankrijk)

12. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.104
    12.084
    113
    Ik zou daar ook geen probleem mee hebben. Zoals al gezegd, de kampeerders kunnen sowieso dagelijks komen en vertrekken.

13. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Geen probleem mee, het betekent nl op die camping dat je op elke dag kan aankomen en vertrekken.

14. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.211
    1.753
    113
    Vrouw
    Dan hebben ze wat dagen gehad voordat er zaterdag nieuwe kindjes komen, dus voordeel

15. Havermout

Wij zaten in een Yelloh Village in de Provence. Wel vroeg geboekt.

16. Mammaaa

Mammaaa Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Ohh mag ik vragen waar? Ik zoek dit juist en kan het niet vinden :D

17. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

21 jul 2018
    2.016
    1.560
    113
    Vrouw
    Als het een optie is op de camping om op andere dagen aan te komen dan weekend dan zullen er ook veel mensen op andere dagen aankomen/vertrekken.

heerlijk juist, minder druk op de weg (wel meer vrachtwagens en hou rekening met de spits) en qua werk vind ik t ook fijn, halve week werk afronden en bij terugkomt 1-2 dagen om alles even bij te lezen, dan weekend en dan pas weer echt starten.

18. vlinderCN

vlinderCN VIP lid

21 mei 2018
    5.355
    1.830
    113
    Vrouw
    Ik zocht vorig jaar centraal en west frankrijk (ca 800km max) en dit jaar zie ik het in luxemburg ook veel. Ik herinner me van zuid-frankrijk dat dit ook altijd de regel was.. met soms uitzonderingen wellicht want ja zwarte zaterdagen.

19. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.344
    10.309
    113
    Ik zou boeken. Wat andere ook zeggen ze zullen vast nog meer dagen kunnen vertrekken.

Die van ons had 3 jaar geleden vriendschap gesloten met een italiaans jongetje. Beide kende ze de taal niet. Maar als ze elkaar zagen maakte ze met gebaren duidelijk wat ze wouden gaan doen.

Gingen niet tegelijk weg maar die dagen vond hij super. Jammer dat het niet langer was maar vooral gezellig.

Deel Deze Pagina