leuke camping met veel faciliteiten

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door sa1980, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Hoi,

Voor de zomer van 2013 ben ik op zoek naar de aller leukste... camping van Italie of Frankrijk.

We hebben natuurlijk heel wat wensen...
    Ik vind het zoeken zo lastig... misschien hebben jullie goede ervaringen waardoor ik eens naar die camping kan kijken.

Onze wensen:
    -groot uitgebreid waterpark met meerdere speel/glijbanen voor kinderen van 2 en bijna 4 jaar
    -Maximaal 1400 km rijden (v.a. Brabant)
    -Voorkeur aan zee (of meer)
    -leuke speeltuin
    -verhuur van stacaravans (door camping of touroperator)
    -supermarkt op camping
    -restaurant, pizzaria, afhaal eten
    -minimaal 4 sterren camping
    -vriendelijke kindvriendelijke camping zonder al te veel strakke regels

grootte van de camping maakt in principe niet uit.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen en tips.

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

la pin parasol in la chapelle hermier( vendee frankrijk)
    5sterren camping
    kindvriendelijk
    mooi zwembad
    de camping grenst aan het grote meer van lac du junay
    en op 12 km is er een heel mooi strand.
    elke dag doen ze leuke dingen met de kinderen, minidisco, tshirt verven, knutselen

3. Linda86

Linda86 VIP lid

4. marilouise

marilouise Niet meer actief

wij zijn helemaal gek van El Delfin Verde, Torroella de Montgri, Camping & Bungalow.. - Inicio - Bienvenido a El Delfn Verde
    Ook noord spanje binnen de 1400 km bij jou vandaan (buurman van castell montgri)
    Erg kindvriendelijk (minidisco animatie sporten voor jonge en oud) meerdere eetmogelijkheden op de camping (pizzeria cafetaria restaurants) direct aan zee, mooi groot zwembad (geen glijbanenhelaas) supermarkt op de camping, plus nog meer, artsen op de camping. schoon (vindt ik heel belangrijk)
    Je hebt er keuze uit heel veel mogelijkheden voor verblijf en alles heeft veel ruimte!

succes met je keuze

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.070
    2.209
    113
    Brabant
    Camping aloha van yelloh.

Maar wel buiten t hoogseizoen gaan!

6. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Aan het gardameer zitten allemaal campings die aan je eisen voldoen.
    Zelf op Bella Italia geweest. Maar kijk maar op zoover op campings aan gardameer en je ziet er genoeg en kan veel ervaringen lezen.

7. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Piani del Clodia in Italie, supercamping!!

8. sa1980

sa1980 Actief lid

24 apr 2009
    430
    0
    0
    Fijn al zoveel reacties.

Ga vanavond eens kijken naar de verschillende campings.

Bella Italia zijn we al geweest, was inderdaad erg leuk, ga niet graag terug naar een camping waar we al geweest zijn.

Zoover ken ik en daar hebben we al heel wat uurtjes rondgekeken, echter moet ik steeds doorklikken naar de juiste camping pagina voor meer informatie en dat is erg omslachtig (althans is heb nog steeds niet gevonden wat ik zoek...).

jammer, maar als er geen glijbanen zijn valt het echt af... onze oudste vind ze nl geweldig en tja... ik denk toch in eerste instantie aan hun...

9. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Wat me nu ook te binnen schiet, je kan even op de site van yelloh village kijken. Dit zijn allemaal grote campings in voornamelijk Frankrijk. Vaak moet je die wel vroeg boeken, anders zitten ze vol. Zelf nog nooit geweest, maar hoor veel positieve verhalen.

10. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    misschien altomincio in italie (is alleen niet aan het meer) wij vonden het een erge leuke,camping. veel te doen voor kinderen

11. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Camping Le Boucanet in Grau du Roi, aan de Franse Zuidkust voldoet aan al je eisen. Wij zijn er vorig jaar een paar dagen geweest. Mooie camping hoor, rustige ligging, direct aan een prachtig strand, groot zwembad, met glijbanen en ook overdekt deel, grote speeltuin, veel animatie, complete supermarkt, restaurant, afhaal, verhuur van allerlei soorten accomodaties. Wij vonden het een verschrikking, maar als je daar allemaal van houdt is het ongetwijfeld ideaal. Onze kinderen vonden het er wel heel erg leuk in elk geval (toen 2 en 4 jaar).

Deel Deze Pagina