Camping nabij Disney je chene gris / iris parc

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Molensteen, Mar 11, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Staat in ons lijstje voor begin juni
    Zoontje 4 en dochter 10 maanden
    Graag ervaringen en hoe het weer was

2. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Plaats je vraag even in het disney forum. Daar zitten er een paar die er ervaring mee hebben. Ik ben er een paar x geweest in een stacaravan. Prima bevallen.

3. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    Jahoorr prima te doen

4. disaro

disaro Fanatiek lid

Aug 18, 2014
    2,036
    251
    83
    Wij hebben een huurtent geboekt bij le chene gris. Maar ben er nog nooit geweest, dus hoop dat het bevalt.

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik ben ook benieuwd! En zit te twijfelen of we dan 1 of 2 weken gaan. Ik háát kamperen namelijk :) maar de kinderen willen zo graag. We gaan in mei al naar een hotel in Engeland dus moet niet zo zeuren. Maar echt, kamperen, eek!

6. Kuki

Kuki Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,195
    225
    63
    Gelderland
    Al 2x geweest in combinatie met onze Disneyland jaarpas. Het is een vrijwel Nederlandse camping volgens mij. Aardig zwembad, speeltuin etc. We hebben niet heel veel gebruik gemaakt van de faciliteiten omdat we vrijwel iedere dag in Disneyland zaten. We zijn vanaf de camping 1x naar Parijs gegaan, met de trein. Ideaal, treinstation ligt echt recht tegenover de ingang van de camping, dus je auto kan he lekker bij je stacaravan/tent laten. In een uurtje sta je in hartje Parijs!

We zaten beide keren in een stacaravan, die zijn goed. De huurtenten daar weet ik niet, maar wij hebben wel vaker een huurtent van Vacansoleil gehuurd en die zijn ook goed. We zaten er toen in de mei- en herfstvakantie en wilden toen niet gokken op het weer. Maar goed ook, want in de Meivakantie was het toen 's nachts knap fris en hebben we de kachel aangehad in de stacaravan.

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Had je geen geluidsoverlast van dat station? Of is dat alleen overdag?

8. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    ik heb geen trein gehoord en wij sliepen haast naast het spoor

ik had meer geluidspverlast van de buren. kinderen die daar saonds laat door de caravan renden en de buren die snachts overduidelijk nog een kind maakten hahaha. maar jah die dingen zijn nou eenmaal gehorig. dat is ook 1 van de redenen dat wij geen campeertypen zijn hahaha

9. Kuki

Kuki Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,195
    225
    63
    Gelderland
    Wij hadden ook geen last van de trein. We hoorden hem wel eens, maar gaf absoluut geen overlast.

10. Kuki

Kuki Fanatiek lid

Dec 12, 2006
    3,195
    225
    63
    Gelderland
    Een andere camping in de buurt van Disney waar wij nu eens gaan uitproberen, is Les Etangs Fleuris. Ziet er ook wel goed uit en was voor ons goedkoper dan Le Chene Gris (ik vergelijk altijd beide campings om te zien welke het goedkoopste is).

11. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    stacaravan nemen?? daar zit alles in. wc/douche. hoef je s'ochtends niet met je wc-rol in je ochtendjas over de camping te gaan;)
    ik vond het wel vermakelijk hoor. zat ik lekker gedoucht aan mijn ontbijt in de sta-caravan en zie je een hele horde in ochtendjas naar de douches gaan:D

12. disaro

disaro Fanatiek lid

Aug 18, 2014
    2,036
    251
    83
    Haha wij zijn vervent kampeerders en vinden de toiletrol niet erg. Een douche in een stacaravan is ook maar krap. Plus je hebt meer contact met de mensen als je kampeert.

Share This Page