Wij wilden op de studiedag volgende week maandag naar de julianatoren gaan. Maar nu wordt het waarschijnlijk heet, ze geven nu 31 graden op en dan zie ik dat niet zitten. Kids vinden zwemmen ook leuk, maar willen graag een spraypark. Man en ik willen liefst ook een gewoon zwembad erbij, want dan kunnen wij ook afkoelen en zwemmen. Iemand tips?
Ik ken het wel, vlakbij hier. Met de leeftijd van ts kinderen is het voor jaar niet heel relaxt zitten denk ik. Ik zou er liever met oudere kinderen heen gaan.
Sportcentrum Papendrecht heeft een heel mooi buitenbad met spraypark erbij. Hun website laat alleen niet goed zien je mooi het is, je moet even googelen op afbeeldingen. Als het binnen half uur/ 3 kwartier rijden is van je zou ik het de moeite waard vinden.
Recreatieoord Binnenmaas: https://www.bresaccommodaties.nl/recreatieoord-binnenmaas Speeltuin en zwembad, kost geen drol.
Drievliet heeft een spraypark, kun je het dus combineren met het pretpark. Bosbad hoeven maar dat is geloof ik brabant. Recreatieoord binnenmaas is ook echt favoriet hier maar die heeft niet een echt spray park
In Woerden (net geen Zuid-Holland) heb je Batenstein. Dat is een zwembad en los daarvan een spraypark. Je kunt niet van het een naar het ander, het zijn 2 gescheiden dingen.
Klopt Batenstein Buiten heet het. is ook gratis. Wel reserveren. Wij vieren daar het partijtje van mijn jongste. Niet iedereen heeft nog een zwemdiploma
Bedankt voor alle tips. Sportcentrum papendrecht is op loopafstand en de andere suggesties ook erg dichtbij. Het wordt denk ik hendrik ido ambacht of binnenmaas. En nu hopen dat we daar niet hele school tegen komen.