Ik heb kaartjes voor het k3 concert. Maar de gene die ook meegaat is waarschijnlijk ziek en gaat het niet trekken om daar te zijn. Prima natuurlijk, maar nu hou ik kaartjes over. Ik heb uiteraard al gekeken wie ik mee kon nemen maar dat was nog best een lastige klus. Nu dacht ik aan mijn jongste zoontje..... maar ja... zijn daar überhaupt jongens? Het is zo zielig als hij straks het enige jongetje blijkt te zijn.... Dat doe ik hem echt niet aan! Dus wat denken jullie? Hem meenemen? Of verder zoeken?
Ik denk niet dat hij het enigste jongetje is hoor. Vind hij de muziek leuk? Dan zou ik hem meenemen. En zelfs al zijn er niet zo veel jongens, als hij een leuke tijd heeft maakt dat toch ook niet uit?
Hij vindt muziek geweldig. Het maakt hem echt niet uit of het k3 is of Marco Borsato. Ok.... we moeten niet een uur lang k3 draaien in de auto, maar een aantal nummers accepteert hij wel. Hij ziet het als een uitje met mama en dat vindt hij al fantastisch.
Ik ben al 3 keer met mijn zoontje naar K3 geweest en ik zie altijd genoeg jongens hoor! Toen mijn meiden klein waren ging onze zoon ook altijd mee, die vond het ook altijd geweldig.
Mijn zoon wilde absoluut niet mee naar K3, maar er waren wel jongens daar hoor. Als hij het leuk vindt en gezellig mee wil waarom niet?
Mijn zoontje is wel meegeweest, papa ook . Hij vond het helemaal geweldig. Maar ja, hij is een grote fan
Ja hoor, mijn zoontje was vandaag mee, samen met zijn beste vriendje, ze hebben genoten, gedanst en meegezongen. Kan dus prima! Who cares!