Ok. Echt even beetje vage tekst.. Maar wie heeft t bonnenboekje ook gekregen bij t abbonement op dierenrijk? Er zit een bon in voor gratis toegang op julianatoren. Maar is een beetje vaag. De andere bonnen zijn voor iedereen die een abo heeft, maar hier staat een vage tekst op. Dus mijn vraag is: is er al iemand met meer dan 1 persoon met zo'n bon gratis naar binnen gekomen? Alvast bedankt! (Probeer dit niet te snappen als je geen bonnenboekje hebt, te vaag, haha)
Ik zal morgen even kijken voor je, ik heb dat boekje ook nog ergens liggen, maar behalve de bonnen voor de menu's van dierenrijk nog verder niks mee gedaan
Haha. Hier ook. Maar ik heb de bon voor me liggen, maar ik dacht echt dat het voor ons allemaal zou gelden, maar ben er nu niet meer zo zeker van...
Ik vind de zin 'bij inlevering van deze originele bon en op vertoon van een geldige jaarkaart krijgt de jaarkaarthouder éénmalig gratis entree en bij een gezinsjaarkaart geldt dit voor maximaal 4 personen uit een gezin.' toch best duidelijk. Als jij dus een jaarkaart hebt krijg jij gratis toegang op vertoon van deze bon en je jaarkaart, je man en kinderen zonder jaarkaart hebben geen recht op gratis toegang. Bij een gezinskaart zou je dus met maximaal 4 personen gratis naar binnen kunnen op vertoon van de bon.
Oh.. en je hebt maar een bon? Dan is het inderdaad apart. Zou even contact opnemen want zoals het er nu staat zou er maar een iemand recht hebben op gratis entree. Mocht het inderdaad maar voor een persoon gelden, wil ik je best mijn bon geven! Heb je in ieder geval al twee gratis entree kaartjes.
Dat is lief. Heb maar besloten om niet te gaan en gewoon een dagje dierenrijk te doen.. En volgende keer bel ik van te voren even op hoe t zit.