Leuke campings Frankrijk

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Ammie1984, Jan 14, 2025.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

Nov 12, 2012
    778
    68
    28
    We zijn ons aan het oriënteren voor de zomervakantie, maar we zien door de bomen het bos niet meer.
    Afgelopen jaren zijn we naar Frankrijk geweest en dat is ons goed bevallen. Vorig jaar zijn we naar camping L'ideal geweest in Annency en daarvoor naar Le moulin du Paulhiac in de Dordogne. Beide vonden we fijne campings en hebben onze meiden zich er uitstekend vermaakt. We zoeken weer iets soortgelijks:
    - niet te massale camping
    - leuke omgeving waar we evt wat uitstapjes kunnen maken
    - leuk voor meiden van 11 en 13, waar leuke aansltuiting te vinden is met leeftijdsgenoten

Voorheen huurden we altijd een stacaravan, maar de kinderen zouden het leuk vinden nu een tent te huren. Zij willen graag super basic, zonder sanitair, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit :) Dus campings met huurtenten met zowel zonder als met sanitair hou ik me voor aanbevolen.

We rijden elektrisch en gaan ook midden in de zomervakantie weg, dus helemaal naar het uiterste zuiden vinden we wat te ver weg, gezien ik maar twee weken vrij kan nemen en we het dus in 1 keer willen kunnen rijden en tussendoor ook moeten stoppen om te laden.

Wie o wie heeft er leuke tips?

2. Driessen21

Driessen21 Fanatiek lid

Jan 13, 2012
    1,021
    284
    83
    Female
    Een camping die een beetje in jullie rijtje past is denk ik camping Les Arches in de Ardèche. Ik ben wel bang dat die voor de zomervakantie al volgeboekt is, maar wellicht dan voor een ander jaar?

3. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    4,244
    681
    113
    Ik zou op fb zoeken naar de groep

I love kamperen in Frankrijk

Share This Page