Welk park van Centerparcs is het leukst? In de tijd dat wij willen gaan zijn de kids 2 en 4 jaar. Ze zijn dol op zwemmen en klimmen / klauteren. Daarnaast willen we uitstapjes, die leuk zijn voor de kids, maken.
ik zou kiezen voor een park in frankrijk. die zijn echt geweldig voor de kids. le troi foret en le lac d aclette. ik schrijf het niet goed denk ik
Ik zou voor de kids gaan voor Heijderbos, Kempervennen, Huttenheugte of in Belgie Erperheide. De parken die jij opnoemt vind ik persoonlijk niet zo. Huttenheugte is naast plopsa indoor. Heijderbos is vlakbij Ballorig en andere dingen. Ook hebben ze daar de jungle dom. Kempervennen is ook leuk voor de kids. Erperheide heeft op het park zelf een binnenspeeltuin.
@ Koekiemonster, oh die parken zien er gaaf uit!! De kids zullen dat zwembad helemaal het einde vinden, maar ook de Baluba. Ik had nog niet eens bij Frankrijk gekeken. Maar zie dat deze parken ook nog geen 400 km van ons vandaan is. Pff keus wordt nu wel heel moeilijk Maar weet wel dat Nederland nu af valt en het Frankrijk wordt. Wordt het toch nog het buitenland zoals eerst ook de planning was, maar door verbouwing we besloten hebben dit jaar dichter bij huis te houden en maar 1 week vakantie. @ Minnimouse, de parken die jij noemde zijn parken heb ik idd goede recensies van gelezen en zien er ook goed uit. Echter te dicht bij huis, gezien wij in Limburg wonen. Maar ik hou deze parken zeker in gedachten voor weekendjes! We gaan ieder jaar wel een weekendje naar een park van of CP of Roompot. Dus 1 van deze parken zal wat voor rond nov / dec wat zijn voor ons.