Ach ja blijft vakantie dus ga ook niet te moeilijk doen over de centen, maar waar je evt. op kan bezuinigen is mooi meegenomen. Ik las dat we koelkast en vriezer hebben de pakjes drinken etc. en koeltasje kan best en is toch wat goedkoper.
Lijkt mij eenleuke camping maar ik twijfel een beetje over het weer. Wij willen half tot eind jui gaan....weet iemand hoe het weer s rond die tijd?
wij zijn tot nu toe altijd naar westfrankrijk geweest, maar daar hebben ze onwijs veel liddl's en aldi's ! en dus ook gewoon "goedkoop" boodschappen kunnen doen misschien hebben ze dat daar ook wel in de buurt..
Haha, ok, helaas heb ik dan geen ervaring, want wij waren er half-eind juli. Toen mooi weer gehad, soms erg warm, andere dagen frisser maar toch rond 23-25 minstens. Dit jaar gaan we vanaf 9 augustus. Iemand die weet wat het weer dan doet?
Wij gaan deze zomer ook naar Le Grand Dague! Wordt voor ons de eerste keer.Hebben er zin in! Jammer dat het nog zo lang duurt
Leuke camping! staat op nr 3 op ons lijstje Wij gaan misschien naar Le Pech Charmant, lijkt me ook een erg leuke camping! Camping le Clou moet ook erg leuk zijn.