Tips voor een leuk weekend weg!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Troetelbeer90, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heey lieve meiden,

Voor een leuk weekendje weg romantisch met zijn twee ( ergens waarsch. januari/februari of iig voor half maart) ben ik opzoek naar leuke tips of ervaringen van jullie.

Dingen die belangrijk zijn: romantisch, rustige omgeving ( denk aan bos, strand etc.) niet een superdruk bezocht hotel dus! Een beetje luxe is wel welkom want we willen echt eens flink gaan ontspannen en veel tijd in de nabije omgeving of romantisch op de hotelkamer doorbrengen. Ontbijt(buffet) in het hotel is wel een vereiste!
    Bijv. badkamer met bad en een mooie hotelkamer is dus wel leuk als dat aanwezig is. Restaurant in het hotel is geen must, maar het moet ook niet te afgelegen liggen (niet dat we zegmaar eerst uren moeten rijden voor iets te eten). Maar als er ergens in de buurt een friettent of pizzatent zit voor t gemak en een romantisch of goed niet te duur restaurant in de buurt is ook wel leuk:)

Regio: Tja maakt niet zoveel uit. Nederland, Belgie is prima.

Nou ik hoor graag jullie ideetjes!

2. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Helemaal niemand??? :(

3. Poemelke

Poemelke Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Hoi Troetelbeer!
    Kijk anders eens op hotelspecials.nl ik vind daar altijd wel een leuk hotelletje in een leuke stad, je kunt heel gericht zoeken met de uitgbreide zoekopties, ook op land en stad wat je wil!
    Wij gaan zelf vaak naar landal greenparks, dan zit je van vrijdag tm maandag, is nu in februari weer harstikke goedkoop! en je vind ook daar altijd wel een leuk restaurantje, de huisjes zijn fijn, maar niet superdeluxe.... wel met open haard!!! zeer romantisch!;)

xxx

4. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
  5. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ debbedebs bedankt voor de tip. Heb al even op de site zelf gekeken en het is wel een mooi hotel. Ik ga eens kijken of er via andere sites aanbiedingen te boeken zijn voor dit hotel.

@ Poemelke; Landal is idd wel een mooi idee, maar vind het al met al toch nog vrij prijzig ( prijzen zijn wel vanaf 100 euro maar met reserv. kosten e.d. erbij kom je alsnog op 190 oid dat is altijd zo jammer aan die zogenaamde ´aanbiedingen!) Ik ga dan liever een week, dan haal je meer je geld eruit vind ik. Maar we hebben helaas alleen maar een weekendje aan vakantiedagen tot onze beschikking..

Hotelspecials was ik idd al op wezen neuzen, veel keus maar is moeilijk als je niet precies weet waar je heen wilt haha. Maar heb nog niet alle resultaten gehad dus wie weet staat er nog wat tussen.

6. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

31 jul 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    Hoi

ben vorig jaar in januari een weekend naar vanderValk emmen geweest, erg mooie luxe kamers, lekker bad erbij, en mogelijkheid tot lekker eten. en wil je toch even eruit is er genoeg te wandelen in de buurt daar.

hadden ook aanbieding geboekt via aanbiedingensite..

gr

7. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Hotel Zuiderduin of Fontana Nieuweschans.
    Fontana heeft verwenarrangement ,lekker in bronbad enzo.

8. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Als wij eens lekker romantisch willen doen dan gaan we
    meestal een weekendje naar Maastricht.
    Lekker eten,terrasje pakken,beetje shoppen.
    Heerlijk om weer even op te laden.
    Wij boeken meestal met weekendje weg.nl dit hotel:
    Amrâth Grand Hotel de l'Empereur - Weekendjeweg.nl
    Dichtbij het station en vlakbij het centrum.

9. Mjager

Mjager Nieuw lid

23 aug 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    heb je hier al eens gekeken?
    Type hotels
    Type regio's