Dames we gaan zondagavond voor een weekje naar Frankrijk samen met een stel vrienden. Ondanks het buikje toch proberen de alp du hues op te fietsen. Nu ben ik alleen nogal van het veel plassen nu. In Nederland en belgië niet zo erg maar in Frankrijk met hurk toilet of geen toilet geen lekker vooruitzicht om 12 uur in de auto te zitten. zijn er dames met ervaring in het gebruik van een plastuit? mag positief maar ook negatief zijn. Groetjes Suus
Mijn tip; thuis even góed oefenen! De slechte ervaringen die ik heb gehoord kwamen vooral doordat ze 0 ervaring hadden, dan bv de opening niet goed lieten aansluiten of schrokken van een warme plastuit en ‘m lieten vallen... Je hebt herbruikbare tuiten, die kun je direct afspoelen of na gebruik even vastdraaien tot je hem uit kan spoelen. En dus echt even thuis een paar keer oefenen met hoe je moet staan, hoe je ‘m goed laat aansluiten, en hoe het voelt als je plast. Verwacht niet dat je ‘m meteen zo in je broek schuift, plassen, klaar. Met handigheid - door ervaring - lukt dat overigens wel! Ik kan totaaaal niet gehurkt plassen, wat ik ook doe, ik plas over m’n broek of voeten heen, super onhandig. Met zo’n tuit lukt het wel, heeel prettig als je veel wandelt! Als je zondag al gaat zou ik dus morgen zo vaak mogelijk oefenen...
Hoi Hoi, bedankt voor je antwoord, heb nu alleen de weggooi variant maar zou zo gelijk de herbruikbare gaan kopen. Oefenen kan ik vaak genoeg moet nog al vaak plassen, maar kan ook niet minder gaan drinken dan ga ik nog meer last van de grote boodschap krijgen. Broek doe ik wel uit, zo handig ben ik echt niet heb bij mijn vriendin geen schaamte en desnoods gaat ze om me "privercy"te geven wel achter me staan. Hurken lukt me wel maar bijvoorbeeld met fietsen zit die zeem in de weg, normaal verzin ik daar wel iets op, maar ben niet zo bewegelijk nu Today en morgen meer eens flink oefenen! Thanks voor je informatie.
plastuit is een TOP uitvinding, we vriendin en ik kunnen er beide goed mee uit de voeten, onze broek, tja die hangt wel op ons knieën, maar we staan achter een boom en dat is toch makkelijker dan hurken.
Gewoon stoppen bij de parkeerplaatsen met restaurant en/of tankstation. Kan je gewoon naar normale toilet
Fijn dat het zo goed bevalt! Waar heb je ze gehaald uiteindelijk? Ik kan gewoon nooit zo goed mikken en zeker in het bos lijkt me een tuit dan toch handig. En misschien zélfs voor mijn dochter hihi. Die plast zó ver omhoog altijd .
De weggooi versie bij het kruitvat maar die vond ik wat onhandig. De "herbruikbare" bij de da drogist. Zoals beloofd door je gulp van je broek lukt echt niet haha, maar gewoon broek op je knieën en rechtop staan gaat wel. In een bos of op een parkeerplaats zonder voorzieningen maakt dat toch niet uit. Op de hurken is lastiger met een buik, dan moet je een boom gebruiken om te steunen.
Mij lukt t niet. Maar, in een beker dus wel. Tijdens het verbouwen hier 9 weken geen wc gehad en ik plastte dan in een beker (heb vrij grote plastic bekers van de hema) Als ik nu dus op vakantie ga en niet kan plassen of lang in t bos ga wandeleb neem ik mn beker en een doekje mee. Daarna kieper ik die beker zo leeg en doe hem daarna even omspoelen en in een plastic zak. Goedkoper en makkelijker dan zon tuit.
Dat kan ook, ik weet niet hoe het komt maar nu met de buik voelt hurken niet goed net of ik geen evenwicht kan houden, en gokken op een goed toilet daarvoor kan ik het niet lang genoeg ophouden.
Oh ja dat is misschien wel lastiger dan.. het lukt me nu nog, maar ben "pas" 13 weken. Toch de plastuit dan maar
ja en het scheelt vriendin en ik kennen elkaar al 10 jaar, kunnen lezen en schrijven met elkaar en hebben nog wel extreme schaamte momenten gehad na elkaar toe. Een paar witte billen achter een boom kan er dan wel bij haha Zelf kan ze gewoon goed hurken maar heb hem gewoon een keer getest, viel haar niet tegen, nee nee niet de mijne haha, gewoon een weggooi ding
Of ik het blijf gebruiken weet ik niet, met fietsen heb een broek met een zeem aan sta je al snel helemaal in je blootje daar beneden, nadeel van de tuit is dat ik nu de broek heel ver naar achteren moest houden om er niet in te plassen. Op de hurken trek je hem juist naar voren om ruimte te krijgen. Beide is niks maar goed je moet wat. Sorry voor de iets wat duidelijke omschrijving.