Nagelnieuwe meisjes schoenen mt 27 - tegen portokosten en eigen keuze inbreng

Discussie in 'Kinderschoenen en sloffen' gestart door Vero0504, 20 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.804
    14.144
    113
    Niet geheel onbekend op dit forum zodra het over schoenen gaat... Wij hebben we een dochter met een lastig voetje (hoge wreef en brede voorvoet) en als dat al niet rot genoeg is, een eigenzinnig karakter waar het kleding betreft...incl. schoenen. Sketchers gaat als enige goed zijn we achter, mits ze zelf uitzoekt :rolleyes:

    Dus ik heb hier een hele batterij aan schoenen waarvan ze enkel de laarsjes 1x aangehad heeft om te showen aan oma, met dr maillotje en de rest gewoon NIET. Ja de asics om te passen...

    • Laarsjes zijn warm gevoerd, blue queen, mt 27 (geloof 39 of 59 euro destijds). Beetje zalm/lever kleur echt super voor de koudere periode en fijne zool met grip.
    • Panther, knalroze, maat 27 volledig witte zool (voor evt gym).
    • Asics, stormer 2, zwart witte zool, maat 27 eveneens fucia. Die wel gepast maar te smal voor dr wreef. Die was iets van 27,-.
    • Panther licht roze gymschoen, mt 27 haalde de keuring ook niet.
    • Panther witte gymschoen mt 26 hebben we maar niet eens meer aangeboden na de voorganger radicaal werd afgekeurd.

    Schoenen zijn wel zonder doos! Die stonden hier op de plank in de gang.

    Wie kan ik er blij mee maken?

    Portokosten voor de koper en kijk maar wat je er voor wilt geven, ruilen voor iets creatiefs mag ook! Zelfgemaakt/tweedehands allemaal prima.

    Doelgroep keuzeopties:
    Dochter (glitter en bling, eenhoorns, maan en sterren, minnie muis, prinses en rokjes die als je draait helemaal uitflaren). Grote zus doet t m momenteel ook helemaal (shirt zit je wel op mt 122/128 met dit draakje). Ze doet al mee met DnD (versimpeld).

    Aankomend zoontje
    Sterren is het aankomende thema in de babykamer. Ik ga de sterrenhemel op een donkerblauwe wand zetten (alle sterrenbeelden die we kunnen zien in dit halfrond, in elk geval Orion mocht mobiliteit een issue worden). Verder geen idee wat het gaat worden, tekst van een van Tolkiens liederen komt nog aan een van de wanden.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina