Zo heet onze kat ook! Is ook wel leuk. Maar af en toe ook weleens verwarrend voor onze dochter die nu weleens naar de film Nemo kijkt.......hahaha.
wij hebben vroeger ook een keer een nestje gehad. Moeder heette Zwabber, vader heette André en de kids Big Bag en Bog
Chula. Zo heet mijn moedercavia. Vadercavia heette Chulo. Zaterdagochtend vond ik hem levenloos in de kooi . Maar hoezo eigenlijk? Heb je een cavia aangeschaft? Jij was toch ook diegene met de Jack Russel die niet aardig was tegen je zoontje? Je moet goed weten dat ook cavia's heel hard kunnen bijten! Kijk maar uit!
Kwierie, in duitsland was een mevrouw en die had zo'n klein hondje. Zij stond naast onze caravan op de camping. Altijd als ze dat hondje riep, dachten wij dat ze riep: kom hier ie. Dus deden wij plat tegen haar en daar begreep ze natuurlijk geen snars van. Maar wel leuk dus als je de cavia moet roepen. Dan zeg je dus gewoon: Kwierie, kom hier ie.
tuti toetie uitspreken . maar ja misschien luisteren cavia's wel naar s klanken,.... spoetnik ofzo sproetje, snoetje, snuitje, missy
Ik heb drie vrouwtjes cavia's, ze heten Pippi, Pebbles en Amber. Als je een cavia hebt met kruintjes dan is Punky ook wel leuk. Deze zijn mischien ook wel leuk: Kwebbel, Teddy, Flopje, Minnie en Sissy.
Toen ik nog op de middelbare school zat had ik ook een cavia. Mijn leraar biologie was een ontzettende eikel,dus mijn cavia(een hele lelijke) luisterde naar de naam: Meneer van Pol.
Ik denk Nemo; dat vond m'n man ook wel leuk. We hebben nog geen cavia we gaan eerst op zoek naar een hok. Dino is ook een leuke naam. Andere cavia's die ik ooit heb gehad heten; Pluisje Erik Kareltje Romy Chelsy Quincy.