Wat zouden jullie doen

Discussie in 'De lounge' gestart door Stiertje1985, 5 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stiertje1985

Stiertje1985 Actief lid

18 apr 2007
    146
    0
    0
    Zeeland
    Hallo,

Ik zit met een dilemma.

Wij hebben een tijd een hond gehad, hij is inmiddels weg. In die tijd was er een vriendin die regelmatig met de hond ging lopen als wij allebei moesten werken. Ze had dus een sleutel. Die heeft ze nu nog steeds omdat het voor ons wel handig leek als we eens de sleutel zouden vergeten. Nu gebruikt ze die sleutel dus ook als wij niet thuis zijn en gaat ze achter onze computer zitten, dit alles zonder even te vragen. Ik kan hier heel slecht tegen. Ze schaadt op deze manier ons vertrouwen.
    Ik heb al tegen dr gezegd dat ze de sleutel alleen in uiterste noodgevallen mag gebruiken. Ik vind een spelletje spelen op internet geen noodgeval.

Nu verdwijnen er sinds 3 weken ok ineens cd's hier in huis. Niet dat ik de link direct met haar leg maar het maakt het allemaal wel verdacht.
    Nu zijn wij komend weekend heel het weekend weg en dat weet ze.

Wat moet ik nou doen?! En wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt voor de reacties!

2. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    ik zou de sleutel terug vragen denk ik....het is wel moeilijk, maar wel het beste denk ik...
    en eerlijk tegen haar zeggen hoe je erover denkt...

3. April

April Actief lid

27 sep 2007
    357
    0
    0
    Vrij simpel:

Sleutel teugvragen en aan iemand anders geven die je 100% vertrouwt, zoals je (schoon-)ouders

4. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    wat de andere meiden ook al zeggen...sleutel terug vragen.
    ik zal het wel vragen bij haar thuis want anders heeft ze dalijk nog de tijd om een sleutel bij te laten maken

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    een ander slot erin en je sleutel terug vragen...

je kunt de sleutel wel terug vragen maar je weet niet of ze voor de zekerheid al een reserve heeft laten maken, dus uit voorzorg simpelweg een ander slot erin, of niets zeggen en gewoon een ander slot er in doen....

succes

6. Stiertje1985

Stiertje1985 Actief lid

18 apr 2007
    146
    0
    0
    Zeeland
    Dank jullie wel voor de reacties.
    Mn vriend en ik hebben besloten het dit weekend te testen. Als we er achter komen dat ze dit weekend is binnen geweest ga ik direct de sleutel terug vragen. En misschien idd maar even het slot veranderen.

7. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

terug vragen die sleutel

8. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Asociaal figuur!
    Ik zou me sleutel terug eisen!
    je gaat toch niet ongevraagd in iemand zijn huis zitten.

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    dat jullie nog wachten tot na het weekend.
    das gewoon vragen om problemen...

10. Niet meer actief

leuk, span van dat naaigaren tussen de deuropening in, laag bij de grond..
    Echt dat dunne draad.
    iedereen kan er gewoon doorheen lopen, echter wanneer er dus iemand doorheen is gelopen dan is het draadje kapot, is er niemand geweest dan is het draadje nog heel..
    gebruik wel wit draad dat zie je niet!

het draadje moet wel zo dun zijn dat je het niet eens voelt dat je er doorheen loopt dus eerst even testen.
    Deze truc gebruikten wij vroeger als kind zijnde om te zien of mn broertje op onze slaapkamer was geweest en het werkte goed hihi.

enne, ander slot erin, zou ik sowieso doen!

11. Niet meer actief

oh en zet even een wachtwoord op je pc, want ze kijkt natuurlijk ook op welke sites je bent geweest en leest hier vast mee !

12. Stiertje1985

Stiertje1985 Actief lid

18 apr 2007
    146
    0
    0
    Zeeland
    Thanx voor de tip lentefee.
    Wij zaten te denken aan sateprikkers.

We waren sowieso val plan om met de pc iets te doen, gezien het feit dat ze altijd achter de computer gaat zitten. We waren van plan om onze geschiedenis te wissen zodat we kunnen zien op welke sites zij geweest is. Als we er nu een wachtwoord op zetten wordt ze denk ik wantrouwend.

13. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

nu ga je om haar heen leven in je eiegen huis! slot veranderen en sleutel terug vragen en als ze vraagtw aarom: omdat je haar niet vertrouwd. klaar

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    En het probleem daarvan is ..... :(:

Meteen slot vervangen. Niets weekend afwachten. Ik moet er niet aan denken iemand in mijn huis die er niets te zoeken heeft.

15. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Dat ze dat al durft te doen, snap ik niet! Het is toch niet omdat je een sleutel hebt dat je bij iemand in en uit moet lopen, vooral niet als jullie er niet zijn. :confused:

Zou het ook niet verdragen hoor, mijn schoonmoeder heeft ook een sleutel, maar die komt hier gewoon als wij er niet zijn om de katten eten te geven. Ik zou er niet aan moeten denken dat wie dan ook hier op zijn gemakje in mijn zetel komt zitten of spelletjes spelen terwijl ik niet op de hoogte ben!

Ben benieuwd! :(

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Wij hadden ook een sleutel van onze buurman. Ik denk dat hij die niet rechtstreeks terug durfde te vragen. Dus belde hij een keer aan dat hij zichzelf buiten gesloten had en of ie onze sleutel even kon hebben. Maar die heeft hij naderhand niet meer teruggebracht. Misschien een idee om het bij je vriendin ook zo te doen?

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Najaaaa zeg! Meteen inleveren die handel! En idd, een ander slot erop. Wat een verstand.... :confused:

18. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    :confused: :confused: :confused: :confused:
    Dit doet mijn moeder nog niet en die heeft een sleutel!
    Niemand heeft wat te zoeken in mijn huis als ik er niet ben!

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Sleutel direct terug vragen.

Deel Deze Pagina