Misschien vinden jullie het een hele domme vraag maar kunnen kinderen van 21 maanden ook al last hebben van najaarsmoeheid? Daan die tot op de dag van vorrige week nog steeds niet doorsliep slaapt nu wel ineens door maar na 2 uur wakker zit hij alweer te knikkenbollen en als we hem dan zijn gang laten gaan met slapen zou hij alleen maar wakker worden om te eten en te drinken om daarna al snel 4 uur te gaan slapen toen ik hem liet liggen om te laten bij tanken. Is het idd najaarsmoeiheid of moet ik met hem naar de huisarts? Hij is verder niet ziek heeft geen koort als je vraagt heeft Daan pijn wijst hij niet zijn oren, hoofd of buik aan. wat anders altijd wel klopt en doet. liefs Fleur
Mijn zoontje is ietsje ouder dan Daan, maar heeft hetzelfde. Heel moe, en ziet erg wit. Hij heeft ook veel slaap nodig, maar kan er soms moeilijk aam toe geven. Ik ben begonnen met hem kauwvitaminetabletjes te geven en ik heb wel het idee dat het helpt. Ik zie dat Daan ook net een zusje heeft gekregen, Tymen ook, en ik heb ook het idee dat het daarmee te maken heeft. We komen nu weer een beetje in een ritme en nu is Tymen ineens zo moe en witjes. Net alsof het nieuwe eraf is en hij nu zichzelf weer kan zijn en toe kan geven aan zijn vermoeidheid.
Dat zou ik ook wel eens kunnen proberen. Morgen maar even om gaan. hopelijk krijgt hij dan weet meer energie want dit is haast eng haha zoveel slaap. En er is hier de afgelopen maanden veel gebeurt dus misschien is het ook wel de rust die er weer is
Denk ik ook! Overigens heb ik de kauwvitamines van Davitamon voor hem. Er staat op vanaf drie jaar, maar dat komt omdat ze verplicht zijn te zeggen vanaf drie jaar ivm het aspartaamgehalte (zoetstof) in de tabletten. Vitaminetechnisch is er geen enkele reden om ze niet te geven rond twee jaar. (heb het gevraagd bij de klantenservice.