leuke cd met oude bekende kinderliedjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bunchy, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    deze cd is hier ook helemaal hip! thuis op dvd/cd en in de auto EN op kdv, daar heb ik de cd gegeven en wordt nog steeds gedraait.
    het zijn oude bekende liedjes met een beat erachter, dus je valt er niet bij in slaap.

2. Wilma1978

Wilma1978 Actief lid

27 dec 2009
    249
    0
    0
    Ik ben lid geworden van de nutricia club (was ik bij de oudste ook) en heb de cd van Gerda Havertong (sesamstraat) gekregen. Bij mijn oudste heb ik hem grijs gedraaid, hij vond het helemaal geweldig, alleen jammer genoeg had manlief hem weggegooid met de stereo.
    Het is meer een verhaaltje dan een liedjescd. Het gaat erover dat Berend Botje naar Amerika is gegaan en ze gaan dan met een aantal kinderen op weg, overal waar ze komen zingen ze dan een liedje. Echt heel leuk.

Het duurt alleen wel lang voordat je hem binnen krijgt. Ik had hem aangevraagd, twee maanden later nog eens gebeld, belde trouwens wel voor een ander onderwerp en het pakketje werd nogmaals naar me verstuurd. Een paar weken later ligt het pakketje in de bus en ja hoor, drie dagen later pakketje nummer twee, heb hem nu op voorraad.:D

3. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Oef! smaken verschillen hihi, gelukkig maar. Ik hou helemaal niet van die liedjes incl beat:)

Bij ons op het kdv geven ze bij plaatsing een zelf opgenomen cd met alle liedjes die ze daar zingen. Slaapliedjes, opruimliedjes, speelliedjes van alles heel leuk! Al staat hij maar weinig op. Trouwens ook een hele hele leuke cd is die van

Toon Hermans - Kolderliedjes. Op de bol van Ritselman en Notte bella Margarineta ed. heel leuk met de bladmuziek erbij (voor later)

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Ik heb een dvd van Bassie en Adriaan. Liedjes uit Grootmoederstijd.

5. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    jaaaahhhh die heb ik ook.........dies leuk he

Deel Deze Pagina