Leuke acties van je kindje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door annetske, 8 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Vanochtend zo gelachen om mijn zoontje. De deur van de wasmachine stond open en dat zag meneer. Dus hij loopt naar de huiskamer en komt weer terug met zijn handjes vol met grote legoblokken. legt ze voor de Machine neer doet de deur helemaal open en gooit al zijn lego er in en haaldt weer nieuwe blokken op... toen alle blokken er in zaten, doet hij de deur dicht en klapt in zijn handjes en zagt tegen mij "BAH" met andere woorden, die blokken moeten gewassen worden. Ik vond dit zo'n mooie actie van hem :) lag in een deuk ;)

Ben benieuwd of jullie ook leuke verhalen hebben over dit soort acties van jullie kinderen... Ik vind het zo mooi dat ze nu dingen gaan begrijpen. Hij begrijpt nu dat de wasmachine spul (kleren) schoonmaakt :)

2. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi

Onze kleine meid is nu 10 maanden en het begint nu langzaam te komen dat ze dingen gaat begrijpen.
    Ze heeft nu echt zo'n fase van alles op de grond gooien en mama en papa weer oppakken. Dat snapt ze precies!
    Dan gooit ze iets op de grond en dan ziet ze dat wij het oppakken en het haar geven. Dan houd ze het in haar handje boven de grond en kijkt ons heel ondeugend aan van: ik laat het vallen hoor! Dan zeg ik: ' nee Jelisa niet doen' en toch: hup, laat ze het vallen! En een schik dat ze dan heeft!

Zo mooi om te zien!

3. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Wij moeten altijd erg om Kyra lachen als we haar dingetjes proberen te leren als klappen, hoera (armpjes hoog in de lucht doen). Want als we iets voordoen wat ze nog niet goed kent gaat ze iets doen wat ze wel kan en kijkt ons dan met een grote glimlach aan alsof ze wil zeggen 'maar dit kan ik wél'.

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hier nog niet aan de orde maar ik kan niet wachten! :)

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Annet je zoon vond vast dat de blokjes gewassen moeten worden.
    hier is de wasmachine ook in trek, als ze maar hoort dat ik er mee bezig ben komt ze al aangelopen en wil ze op de knopjes drukken dat is net als met de vaatwasser ,dan wil ze een blokje pakken en de vaatwasser aan zetten.

laatst ging ik de poezen eten geven en dat hoorde ze ze kwam er gelijk aan en riep mama samen doen , zij netjes de brokjes in de bakjes gemikt en toen ging ze de poezen roepen dat ze moesten komen eten.

6. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Mijn baby is nog niet in de leeftijd van praten en ondernemen, maar het komt al wel. Hij is 4 maanden oud. Laatst zat ik een boterham met kaas te eten, met hem op schoot. Hij zat al te graaien naar die boterham, maar ik hield alles natuurlijk wel buiten zijn bereik. Op een gegeven moment laat ie zich met een grote zwaai voorover vallen, grijpt de kaas en zwaait weer terug naar achteren, met de kaas stevig in z'n knuist. Ik kon de boel nog net redden, voordat hij het in z'n mond propte. Die eet m'n kaas nu al van mijn brood!

7. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Hoi,

Hier een beetje een smerige actie... ons meissie gooit alles wat ze "bah" vind in de prullenbak. Alleen deze week kwam ze erachter dat mama er engelse dropjes in gegooid had... Die vond ze blijkbaar niet bah, maar deed ze lekker in de mond. Bleh!!!!

Ze wordt me veel te snel groot, helpt met de vaatwasser uitruimen, trekt dan de bestekla open en mikt het bestek er gewoon in.
    Ook pakt ze nu elke keer de broodtrommel van papa uit zijn tas en die mikt ze in de gootsteen. Heeft ze een keer gedaan, nu is het een ritueel.

O ja, zat te denken, wat deed ze nog meer voor leuks laatst...
    Had de passagiersdeur van de auto opengezet om er een tas in te zetten. Ik moest alleen nog wat uit de schuur pakken. Was onze dame over de passagiersstoel op de bestuurdersstoel gaan zitten en was al ijverig aan het sturen ook de radio stond aan :D.
    Wel blij dat ik m'n sleutels altijd in de zak hou ;)

Ook erg leuk om de acties van andere kids te lezen, wat ze allemaal al niet kunnen bedenken he, op deze leeftijd.

8. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    mijn dochter bitchslapt iedereen :p prachtig hahaha

9. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Hier zo'n iemand die de tv aanzet, deurtje open doet waar videorecorder in zit
    Doet de videorecorder aan en gaat tik tak kijken.............hahahaha
    Hoe weten ze dat toch hoe die aan moet?

Wat ik ook leuk vind is dat oma altijd wel een stukje chips van haar mag maar iemand anders niet, ze loopt er wel na toe en doet net of ze het geeft en op allerlaatste moment trekt ze het terug en gaat dan gemeen lachen

10. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Ha ha, hier ook iemand die tv. en de dvd aanzet en heel hard totooooo roept om vervolgens het zandkasteel te gaan kijken..
    Snap niet dat ze 't snappen hoe 't werkt idd:D

11. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    jij ook al een toto verslaafde.
    hier ook als ze smorgens wakker word moet ze eerst toto, sasa en koos een kusje geven (heeft een badlaken in de kamer er van hangen) ,zit ze nog geen 5 minuten beneden op de bank is het al mama toto aanzetten (ze begint nu ook sommige liedjes mee te zingen voor al het kip en het ei liedje :()

12. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Een vriendin van mij was kleren aan het passen en toen kwam een meneer die ook wat wilde passen. Maar er was maar 1 pashokje.

Dus die mr. kleedde zich uit en stond in zijn naakte boven lijf (zelf nog niet gezien trouwens). Dus Dewi wijst naar deze mr. en roept keihard "SEXYYY". Haha we moesten er allemaal zo om lachen.

13. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Leuk heh al die acties :D

Wendy was gister enorm moe maar wilde niet gaan slapen na de BV smiddags.
    Dus we waren n beetje aan t knuffelen en doen.
    Op n gegeve moment gaat ze zitten en klapt in de handjes en daarna handjes op de bol. Dus ik zing "klap eens in je handjes"
    Daarna begint ze te wiegen wat we altijd op "schuitje varen.." doen dus zing ik dat. En daarna begint ze op dr voetzooltje te slaan... Nouja dan moet "pootje beslaan.." er ook nog maar achter aan dus. Zo lief hoe ze dat doet :)

En dr reactie nadat ze dan toch eindelijk even geslapen had smiddags toen ze haar sochtens nieuw gekregen baby pop zag: Pakt hem aan beide armpjes op gaat op dr rug liggen ermee en kijkt het popje recht aan en zegt "haaaj!!!" (zeg ik altijd als ik dr weer zie ipv hallo...brabantse heh :p) Zoooo'n lief klein schattig stemmetje. Was meteen helemaal duidelijk dat die pop een goed idee was :)

Vergeet ik helemaal dr actie van vanmorgen. Ze was n beetje aan t rond kruipen en ineens zag ze zichzelf in het raam van de vitrine kast hier. Kruipt er naar toe en zegt "haaaaj!" En daarna geeft ze zichzelf n kusje.... aawwwww :D

14. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Dat van die chips ken ik ook, maar mijn zoontje biedt mij een chipje aan maar voordat ik het kan pakken trekt hij zijn handje terug stopt het chipje in zijn eigen mondje... en dan haaldt hij het chipje er uit en krijg ik een "heerlijk" voorgekauwd chipje van hem ;)

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

#15 MamavEsmee, 8 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2009
    Hier ook een meisje wat zelf een dvd uit de lade haalt, de dvd aan zet en zegt, Bumba kijken.. Geweldig!

Laatst liepen we bij Ikea over de kinderafdeling, madam ging in 1 van de bedjes liggen, trok de deken over en zei: slaap lekker..:D Pieste zowat in mijn broek van het lachen.

En zo nog veel meer grappige dingen die ze zegt of doet.. :D

16. keteltje

keteltje Actief lid

27 jul 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    whahaha,

Zeer leuk topic dit, kan niet wachten wat voor dingen die van mij gaat uitvreten.....

17. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Hoi,

Ja ze is helemaal verslaafd ;). Hier kent ze het liedje van de musical, nee nee nee!
    Heel leuk liedje, vooral omdat ze em ook wel eens "zingt" als ze iets niet wil :D
    Leuk is dat he? Moet zeggen dat ik er zelf ook af en toe voor ga zitten :) Noem het dan maar beroepsdeformatie (werk in 't onderwijs.)

En nu weer ontopic;)

Ik was net met m'n man en dochter bij de voortuin aan het kijken, toen mijn dochter de straat overstak (gelukkig was 't rustig) en opa opa riep. Mijn ouders wonen er schuin tegen over. Ze besloot dus zelf even naar opa en oma te gaan. Liep gewoon naar de deur toe. Wel jammer dat ze nog niet bij de bel kan...

18. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Dit is geen actie van m'n dochter, maar moest meteen hieraan denken toen ik dit topic las.

Ik stond laatst in de rij bij de kassa, toen een man achter mij telefoon kreeg. Hij nam op met luide stem; "met Willem!"
    Daarachter stond een vrouw met een klein jongetje, dat ineens met grote verbazing en vol ongeloof die man aankeek en riep; "Ome Willem??? (je weet wel, van de film van...;))

Je moet erbij geweest zijn, maar je had dat gezicht van dat jochie moeten zien. Geweldig! Iedereen lag in een deuk bij die kassa...

19. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel

Whahahaaaa, zie het zo voor me, geweldig!!! :D:D:D:D

20. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ilana zit nu in de fase van het "vader/moeder voeren". Ze eet veel al zelfstandig en vaak gaat haar volle knuistje richting gezicht van degene die er op dat ogenblik naast zit (of naar de schouder en op de kleding :(). We nemen dan een (nep)hapje.
    Dat deed ze een paar weken terug ook, maar op het laatst trok ze haar handje snel terug en nam zelf een hap. Net die Rolo reclame met dat olifantje. Guitig gezichtje er ook bij. Prachtig!

Deel Deze Pagina