hoi meiden, Aanstaande donderdag ga ik met verlof. Ik sta op dit moment voor een groep 6 en wil de kinderen graag iets leuks meegeven.....(of iets doen). We vieren deze avond ook kerst op school, dus er gebeurt al een heleboel....... Wie heeft er een idee, klein en niet te duur. gr
Ik heb een groep 7. Mijn duo-collega had voor de Kerst bij Action (geloof ik) van die terracotta sterren gekocht waarin een waxinelichtje kan. Die hebben we geverfd en die kan je dan nog versieren met glitters e.d. Is dat een idee?
Ik heb al zoveel met de kinderen geknutseld......ik wl eigenlijk iets kleins geven. Inderdaad met een leuk kaartje eraan (fotokaartje ontwerpen op de computer)
Ik werk dan wel op een KDV maar heb toen mijn verlof inging mijn eigen hand overgetrokken en uitgeknipt op gekleurd karton en aan de achterkant voor de baby's rozijntjes en voor de peuters smarties. Dit kan je antuurlijk zelf kiezen wat je wilt... Ook had ik er een tekst opgeschreven
De tekst is niet zo duidelijk zie ik nu...er staat op... Ik ga genieten van mijn zwangerschapsverlof en daarna van de baby..