Ik vind Melle zo’n leuke naam, staat hier op nummer 1 mocht er nog een jongen komen. Tom vind ik ook wel leuk, maar Ella echt totaal niet, dus daarom vind ik geen mooi rijtje. Los daarvan zou ik het er niet om laten als ik jou was. Melle en Ella kan prima als Ella echt de naam is.
Ik zou niet gauw voor Melle en Ella samen gaan, ik vind het ook erg op elkaar lijken. En Marit weer zonde met die tattoo.. Misschien: Emma Luna Isa Eva
Ik vind Melle, Tom en Ella prima gaan. Met Melle en Pelle zou ik wel denken dat t heel dicht bij elkaar ligt, maar dit kan prima. Marit past ook leuk.
Ik vind Ella niet alleen vele malen leuker dan Marit, maar ook is het onhandig dat Marit met een M begint en Melle ook Jurre en Ella Edit: vind Melle/Ella niet storend, omdat Tom ertussen zit
Ik ben niet de makkelijkste met namen en vind Emma veel te populair. Luna niet leuk. Eva vind ik wel leuk, maar niet leuk genoeg. En de kat heet Isa
Melle Tom Ella , ik vind het wel leuk klinken eerlijk gezegd. Lijkt me overigens wel erg verwarrend als je alle 3 kindjes moet roepen en dus snel achter elkaar roept dan kan het wel eens een tongbreker worden haha afhankelijk welke volgorde je zou gebruiken Blijft een lastig dingetje
Ik vind Melle en Ella ook veel op elkaar lijken, maar zou het er niet om laten. Hetzelfde geldt voor dezelfde voorletter, niet ideaal maar als het je favoriete naam is, gewoon doen! Persoonlijk vind ik Marit leuker dan Ella.
Bedankt voor jullie input We hebben gekozen voor de naam Ella Marit, roepnaam Ella voor een meisje. Als ik al onze namen achter elkaar op zeg en schrijf, ook in combinatie met onze achternaam, vinden we Ella het mooist klinken. Voor een jongen wordt het Siem Benjamin, roepnaam Siem. Als reserve naam is er Jurre voor het geval onze vrienden hun ventje in augustus Siem noemen