Ooit een heeeele tijd terug een topic geopend over leuke contacten wat uit kon lopen tot vriendschappen. Ik heb veel meiden gesproken , maar hier 1 vriendschap aan overgehouden, erg leuk! Bij deze dus weer een poging! ik heb geen rijbewijs dus kan helaas niet overal komen, zware bi al 3 jr en 2 kleine kinderen.... Ik zoek leuke contacten in regio noord Holland, t gooi, Almere, Amsterdam, Utrecht, Amersfoort etc... Ik ben 30 jr en mama van 2 jongens van 1,5 en 3,5 jr. Zijn halfbloedjes en ik ben Turks. Wie o wie is ook zo vriendinloos, eenzaam en verveelt zich en zou wel open staan voor een leuk contact en eventueel in de toekomst vriendschap en afspreken? Reageer dan ik ben benieuwd!!! Hihi, hopelijk tot sprekens en t liefst via whatsapp, Facebook en eventueel msn... En wie weet kunnen anderen meiden die ook contacten zoeken hier een oproep plaatsen en kijken wie er in je buurt woont
Niemand? Ik denk dat er hier vele meiden zijn die hun kring best willen verbreden, kom op meiden verstop je niet langer ik voel me vriendeloos en mis t best erg t sociale... Wie wilt gezellig kletsennnn
Je klinkt erg gezellig maar ik kom uit Brabant dus is een beetje lastig! Maar ik wens je veel succes met je zoektocht!!
wat jammer dat je zover weg woont! ik heb ook 2jongens 1,5 & 3,5. ik heb ook geen rijbewijs en mijn kids zijn ook half bloedjes. het enige verschil met jou is dat ik nederlands ben en mijn man turks. bij deze dan ook een oproepje: zijn er dames uit omgeving brussel die een nieuw contact wel zie. zitten?
Jammer! Kom ookal uit brabant maar je probleem komt me bekend voor Succes! Heb wel msn als je dat leuk vind (heb geen fb)
Hello lieve meiden! Jammer dat jullie zo ver wonen ik zoek echt contacten waarmee ik ook kan afspreken, anders is de vriendschap zo electronisch wil elkaar kunnen opzoeken, gezellige dingen doen, kletsen etc.... Ik wens jullie ook succes, wie weet zullen hier meiden reageren die in jullie buurt wonen... @ adorable: klinkt te perfect leeftijd van onze kids wat jammer de afstand hè!!! Grrrr
Jammer! Wie weet vind je een leuk contact hier ! Ik zit noooooit meer op msn meid sinds face en whatsapp bestaan dus msn contact is laatste optie.... Whatsapp zweer ik bij hahahaha en erna Facebook
Goed idee Hier uit Deventer, getrouwd, man Turks, ik Nederlands. Snap precies wat voor gevoel je bedoeld. Dus dames uit Deventer, wie herkent dit ook?
Hello lady's uit noord Holland , waar zijn jullie? Ts, ikke dus zoek nog steeds gezellige meiden zie nu steeds meer uit Brabant hihihi ... Wie o wie?
*zwaai* @ snoopy Leusden hier...amersfoort afspreken is ook mogelijk. Pm me anders dan whatsappen we wel. Kijken of we klikken
Snoopy82, ik kom uit Purmerend, is dat ook goed?? Ik ben altijd in voor nieuwe contacten, lekker kletsen, gezellig!! Dus stuur me anders maar even een pbtje, dan wisselen we eventueel wat contactgegevens uit,
Hey meis! Wat lief van je... Purmerend is best een eindje rijden voor mij , maar wie weet kunnen we heeeel af en toe afspreken als ik die richting op ga... Laten we ff kletsen en zien of t klikt