ik heb je al op app en heb het onwijs gezellig je bent een mega lieverd ook al kom ik uit kerkdriel kom zeker eens jou kant uit met de trein hihi
Chiggy ik kom uit waddinxveen mn zus ging in vlaardingen naar de kapper dus dan ging ik mee om te shoppen haha
Ik kan ook heerlijk kletsen met jou ! Je bent een topper, we gaan zeker een keer afspreken! We breken die afstand gewoon, superklik heb ik met je ! X
Het gooi hier! 24, zwanger van eerste.. Ik woon hier nu bijna 3 jaar en voel me af en toe best eenzaam! Meeste vrienden zijn niet met zwanger zijn/worden bezig en de vrienden die ik heb komen uit regio rotterdam, waar ik eerst woonde.
Hier ook 1 uit Helmond... zo eenzaam als wat! hahaha, Kom officieel uit Friesland, vervolgens naar ehv verhuisd met mijn moeder, daar naar de middelbare school gegaan, maar nadat ik vriendlief had en ook nog eens zwanger werd zijn er niet veel meer over gebleven, en tsja, de enige beste vriendin die ik heb heeft nu ook een eigen leventje dus die zie ik ook amper ooh wat voel ik me zielig hihi.
Zijn er nog dames uit het Noorden op zoek naar nieuwe contacten? Groningen/Friesland/Drenthe, beetje afhankelijk van waar in de provincie. PB maar bij interesse
Leuke contacten ben ik altijd voor in! Ik kom uit Purmerend, moeder van een dochter van bijna 3 (13 mei wordt ze 3) en getrouwd! PB me maar voor diegene die interesse heeft! Hoeft niet perse in Purmerend te zijn hoor,
Wat een leuk topic! Al ben ik dan niet vriendin-loos, contact met andere moeders vind ik altijd gezellig! Ik woon in Rhoon (omg. Rotterdam). Maar een kilometer of 15/20 uit de buurt is ook geen probleem
Ik kan ook nog wel wat leuke contacten gebruiken hier in de omgeving Zijn er nog meiden uit Alkmaar en omgeving?
Topic verplaatst naar algemene clubs. Voor een dag een verwijzing achtergelaten in de lounge zodat iedereen hem kan weer vinden. Met vriendelijke groet Myrthe