Zijn er nog (bijna) moeders uit IJmuiden of omgeving op zoek naar leuke contacten? Ik, 39, mama van 3 kinderen en gastouder, kan nog leuke contacten gebruiken.
Wel Noord-Holland, maar niet echt 't Gooi. (Haarlemmermeer) Maar wel in bezit van auto dus zit overal zo!
Vind het ook leuk om meer contact te hebben met leuke meiden, met of zonder kids. Woon in Amersfoort, maar in de toekomst naar Rotterdam. Dus meiden uit de regio Utrecht/Zuid-Holland mag mij pben. Ben zelf niet zo van het lange mailen, maar ook meer van het afspreken. Vind het leuk om samen met kids wat te doen, maar ook zonder kids. Hou zo nu en dan ook van uitgaan. Heb zowel whatsapp als BB ping.
He Momof! Wij kletsen weleens in de brabant mama´s dus zullen we vast niet ver van elkaar vandaan wonen denk ik hihi....
Ja dat is wel de bedoeling, maar kan nog best een paar jaartjes duren hoor Waar kom jij vandaan dan? Pb mij anders even
Heey, ik kom uit Almere, ben 23 jaar en mama als je t leuk vind om even te kletsen kan je me ook een prive bericht sturen ! Liefs
snoopy82 leuk topic! Ik ben ook op zoek naar vriendschappen, ik kom uit maarssen en heb een zoontje van twee.
Omgeving utrecht? Ik ben 30 jaar, zoontje van 2, en op zoek naar nieuwe contacten/vriendschappen. Als je het leuk vind mag je een pb sturen.