(Aanstaande) Mama's met ME/CVS

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Niicci, 19 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niicci

Niicci Fanatiek lid

1 apr 2013
    2.700
    49
    48
    Nederland
    Hoi allemaal,

Via de zoekfunctie kreeg ik geen resultaten, vandaar dat ik een nieuw topic open. :)
    Ik ben 22 jaar, bijna 23 en kom uit de provincie Groningen.
    Vorig jaar Juli is bij mij vastgesteld dat ik ME/CVS heb.

Gezien ME/CVS mij in het dagelijks leven erg belemmerd in veel dingen, heb ik eerst erg getwijfeld over een 2e kindje.
    Maar gezien we het beide graag willen, heb ik de knoop door gehakt 1 maand geleden, en gaan we er voor!

Afgelopen woensdag is bij de gyn mijn Mirena verwijderd.

Nu ben ik benieuwd of er meer dames zijn met ME/CVS, en een kinderwens, die zwanger zijn of net zijn bevallen.

Misschien kunnen we tips uitwisselen, en er via deze weg over praten! :)

Groetjes

2. Saffron88

Saffron88 Actief lid

28 okt 2012
    313
    1
    0
    Regio Rotterdam
    Hoi Niici!

Hier ook een aanstaande mama met ME/CVS :)

Ik ben 24 en in verwachting van onze eerste uk. Ik weet al wat langer dat ik ME/CVS heb, bij mij is het op mijn 18e geconstateerd. Voor mij en mijn vriend was het dus niet vanzelfsprekend dat we een kindje zouden kunnen krijgen, omdat ik zeker de eerste 2 jaar behoorlijk heftig ziek ben geweest. Gelukkig is het nu stabiel en voel ik me redelijk. We hebben daarom ook in maart 2011 besloten om ervoor te gaan. Daarna heeft het bijna 1,5 jaar geduurd om zwanger te raken, maar het resultaat zie je in mijn banner :D

Ik werk verder niet, al zou ik dat een paar uurtjes aankunnen. Nu met mijn zwangerschap ben ik wel volledig thuis.

Hoe oud is jouw kindje nu?

Ik hoop dat jullie ook snel positief testen en een 2e wonder mogen verwelkomen, spannend! :D

Deel Deze Pagina