Leuke crea babykamer ideetjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sylvia29, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ahaaaa vandaar tummetje :D
    Wij hebben vanmiddag het behang afgezworen:D

We hebben vanmiddag 4 soorten kleuren laten mengen die we uit schilderijtjes hebben die ik al anderhalf jaar heb liggen omdat ze in de babykamer zouden moeten (ooit :D)

De kamer heeft nogal wat rare hoekjes en schuine wanden (oud huis) dus op de langste muur hebben we nu 4 rechthoeken geschilderd in die vier kleuren, en op de schuine muur er tegenover (waar ik dus het behang wou) is het nu heel licht zanderig bruin en daar gaan we met sponzen bloemen op drukken met de verf waar we dus de vier vlakken van gemaakt hebben (snappen jullie het nog???)

En als dat gebeurd is gaan we de witte meubeltjes neerzetten en kunnen we bekleden naar hartelust.
    Ik heb nog 4 inieminie witte open hangkastjes waarvan de achterwand aan de binnenkant ook de kleuren zijn van de vakken, die kunnen we ophangen en mijn verzameling mini beertjes in zetten:D

En dan zal er nog wel meer bij komen natuurlijk, maar dit zijn de ideeen tot nu toe, het is een ruime lichte kamer met een balkon eraan met openslaande deuren dus het balkon wil ik ook nog op 1 of andere manier erbij betrekken.

Enige nadeel is dat we nu 4 potten verf hebben staan met gemengde kleurtjes hahaha, komt vast ook wel een bestemming voor.

Xaph dat is ook een leuk idee zeg.
    Foto als het klaar is? :)

Chingy de kamers in jouw profiel zijn echt super leuk, zo crea ben ik niet, misschien in de toekomst als het besluit een race auto als bed te willen of een koets of zoiets (en dan schakelen we mijn pa wel in :D)

Fijn zeg, zo'n man die opeens de babykamer kriebels krijgt, we zijn nu al 5 uur bezig en nu ga ik onderuit hangen want ben verrot, maar erg voldaan:D

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    foto's!!!! :D

3. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Hihihi, zullen even moeten wachten, want de ideeen zijn nog niet uitgewerkt, nou ja, een beetje, en dat is nog niet leuk om te zien :p

Hebben jullie trouwens tips?
    We willen bloemen op de zand muur hebben, maar waar kunnen we die het beste mee doen?
    Zat al te denken om een spons in bloemvorm te kopen maar misschien is er een betere oplossing?

Deel Deze Pagina