Hallo! Nu ik in mijn vorige topic gerustgesteld ben over mijn schoonmaken , ben ik wel benieuwd of mensen het volgende ook raar vinden. Elke dag voordat mijn man thuis komt, loop ik even naar de badkamer, doe mijn haar weer even leuk, een lekker geurtje op en werk mijn make-up bij. Gewoon omdat ik er voor mijn man nog steeds mooi wil uitzien! (de rest van de dag loop er aardig wat minder bij ) Nog meer vrouwen die dit doen? Of juist niet doen en waarom. Ben benieuwd!
Neehoor doe ik niet, maar ik draag dan ook geen makeup ofzo, dus er valt weinig bij te werken. En daarnaast zegt mijn man altijd juist op de momenten dat ik er voor mijn gevoel het belabberdst uit zie hoe mooi hij me vind rare wezens, die mannen
Doe ik niet, maar ik vind het wel mooi dat je het doet! Misschien houden onze mannen wel stiekem hun buik in als ze thuis komen ofzo
hahah we lijken op elkaar! ik kijk voordat hij komt ook nog effe in de spiegel en werk ik mijn make up bij en lekker geurtje indd. waarom ik dat doe weet ik echt niet haha! Ben altijd al zo geweest. Ik hou van tutten. toen ik bevallen was van de tweede liep ik nadat hij geboren was gelijk de badkamer in.. gedoucht en me aangekleed..en make up gebruikt enz.. toen ik uit de badkamer kwam schrok iedereen in de kamer zich rot haha! HEEERLIJK!
Hahaha ik ook, verpleegster zat mij raar aan te kijken. Verleden jaar lag ik in het ziekenhuis, ik had een zware operatie gehad. En ik lag altijd opgetut in bed hoor. Ze noemde mij ook al de Diva daar Verpleegsters scheerde ook mijn benen
ik doe het af en toe voor me mannetje, er even wat mooier uit proberen te zien dan normaal maar in het weekend doe ik het eigenlijk altijd.. gaan we ook altijd gezellige dingen doen enzo. doordeweeks is meer het *niet elke dag je benen scheren, joggingsbroek aan, uitgelopen make-up, haar door de war*-- beleid hahaha
hahaha !! Ik herken het helemaaal.. heb meerdere malen in het ziekenhuis gelegen bij mijn laatste zwangerschap en toen lag ik ook elke keer met een spiegeltje mezelf op te maken! De vrouwen naast mij dachte echt haha! ik moest wel 10 keer op een dag braken maar dat was niet erg.. gezicht wassen en hup weer opnieuw mooi maken haha! En ik merk dat mijn dochtertje van 3 jaar precies op mij ljikt! we zijn echt tuttebellen in huis!
nee ik doe dat niet speciaal, ik probeer er gewoon altijd op mn best uit te zien. Soms heb je van die dagen dat het even niet boeit en dan ga ik me ook niet beter voordoen.
Nee ik ook niet. Draag bijna geen make up. Als ik het een keer zomaar op doe vraagt hij zich altijd hardop af waar ik mee bezig ben