Ik had donderdag een kaart besteld via Greetz voor mijn man. Die zou zaterdag aan moeten komen (afgelopen zaterdag). Nu kreeg ik netjes een mail vrijdag dat Greetz voor me naar de brievenbus was geweest dus ik ging er vanuit dat zaterdag de kaart bezorgd zou worden. Maar zaterdag geen kaart. Ik dacht jammer want het was voor ons 7 jarig huwelijksjubileum. dan zou hij maandag wel komen. Maar net is de postbode geweest en weer geen kaart. Mijn man had ook een kaart voor mij besteld en die is wel gekomen vandaag. Nu had ik de grootste kaart gekozen (je kon uit 3 maten kiezen) Ik denk zelfs dat die niet door de brievenbus kan. Iemand die toevallig ook een keer de grootste had besteld, on die door de brievenbus?) Maar word die kaart via de postbode bezorgd of met de pakketdienst? Voor ik een mail ga sturen naar de Greetz dat die niet is aangekomen dacht ik ik vraag het jullie. Wie weet weet iemand dit.
Ik heb twee weken geleden een kaart van Greetz gehad van iemand die hem vorig jaar had gestuurd. Gefeliciteerd met jullie zoon. Een jaar later dus..... Misschien vergist in de datum?
Volgens mij kunnen bij greetz alle kaarten door de brievenbus. Hier ook wel eens de grootste gehad maar die kan volgens mij gewoon door de brievenbus. Meestal worden ze wel op tijd geleverd maar soms is er bv bij de post vertraging. Hier ook eens een kaart voor moederdag gekregen die een aantal dagen te laat kwam terwijl gewoon op tijd betaald. Tegenwoordig als ik er zelf kaarten maak die ik het een paar dagen eerder en dan een extra regel erbij van niet openen voor.
zo dat is lekker op tijd zeg. Daar was de datum dus ws verkeerd geweest! Nee de datum klopte op de kaart (ik kijk altijd alles dubbel na) en ik heb een mail gehad dat ze hem op de brievenbus hadden gedaan. (krijg je de dag voor dat ze de kaart bezorgen)
Ik verstuur eigenlijk altijd kaarten via Greetz en die zijn ook echt allemaal netjes optijd bezorgd. Voor mijn vriend heb ik al een paar keer het grootste formaat besteld maar deze past wel gewoon door de brievenbus hoor! Indd even naar greetz mailen waarom je je kaart niet hebt gehad..
bedankt dan weet ik dat ze gewoon via de postbode komen. @Panda dat is idd erg slim dat je dat erbij zet zeg! @charity hier ook vaker verstuurd en ook op tijd bezorgd tot nu toe dan Dan wacht ik nog een dag. Anders even een mailtje om te vragen
Hij is vandaag bezorgd alleen wel erg beschadigd. Grote kreukels erin. Gelijk gemaild en ook snel al een bericht terug. Ze willen wel een nieuwe opsturen. Ik ga ervanuit dat er geen kosten bij komen kijken daarvoor. Erg netjes dus
Nee dat dacht ik eerst ook, ha ha Nee echt: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Maakt niet uit. Kan gebeuren.
waarschijnlijk was de kaart te groot om door de sorteermachine te halen en daarom is tie beschadigd... ik heb het ook vaak gehad met grotere kaarten...