ook niet Ik heb DIE waar jij de banner voor mij in had staan gequote..dan zie je de code! Dacht kopieer deze, maar zelfs dat lukt niet Heb je nog een idee?
pffff, volgens mij zijn dan de opties op mirre ik heb die van jou in mijn profiel geplakt om te kijken of ie het dan wel doet, en bij mij doet ie het. pfffff erg vreemd snap niet waarom het niet lukt, aahhhh kan dat niet hebben
Had ik ook hoor, dus daarom hield ik het maar bij deze banner.... Heel irritant! Wel een super leuk idee trouwens als die links! liefs Marsab!
Vreemd toch!? .. Ik zie dat ie werkt , want zie lieveh.beestjes (die van jou), maar zodra ik de link neerzet krijg ik een streep!?
Ja, het is gelukt! Ik wilde eerst een andere, maar dat was met html code en dat kon dus niet, vandaar dat het niet lukte. Ben blij dat ik het kan, nu kan ik kijken naar nog een leukere...
Dit is hem...deze moet het worden. Wie wil kijken of ie het bij haar wel doet? Wat moet weggehaald worden? Whaaaaaaaaaaaaaaaaa hij doet het! Nu in profiel plakken kijken of ie het dan doet!
Mirre en ikke, succes nog vanavond. Niet te laat maken he! Ik moet nu weg, maar kijk nog wel of het gelukt is (waarschijnlijk vanavond nog) olga
He, maar waarom krijg je hem dan wel daar te staan? Sorry, die van mij is bijna hetzelfde..... Het ging mij er meer om om te kijken of het zou llukken.