Ik ben op zoek naar winkels waar ze leuke, vlotte kleding verkopen in een wat grotere maat. Ik merk dat het vaak wat meer gericht is op wat oudere klanten en ik wil met mijn 29 lentes er nog niet bij lopen als een 50-er.... Dus wie heeft de gouden tip??
bij de H&M heb je ook een afdeling met grotere maten en bij de C&A alleen vind wel dat t daar wat minder is..moet je wel echt goed zoeken..ik heb ook een maatje meer maar na me zwschap afgevalle ik had maat 46 van broek en maat xl van trui en nu maat 44 van broek. toch moet ik zeggen dat je bij de C&A wel super leuke broeken heb in die maten..alhoewel.. ik draag jeansleggings soms zijn die maar 9 euro bij de C&A maar zitten net zo goed als een broek alleen dan veeel lekkerder en vind t heerlijk als ik ze lekker hoog op kan trekken..klinkt raar maar niemand die t ziet
Promiss (niet alle winkels trouwens) heeft een aparte afdeling voor grotere maten, net als Miss Etam, daarnaast idd Wehkamp, Neckermann (hoewel ik daar zelf wat minder enthousiast over ben), Ulla Popken (is niet helemaal hip & happening, maar er zit soms best wel wat tussen), C&A en vaak in de stad (hier wel althans) zitten soms 1 of 2 boetiekjes voor grote(re) maten. M&S heeft soms ook wel eens wat ...
Mijn nichtje heeft een leuke webwinkel met kleding voor grotere maten! Link verwijderd,hoop dat de link mag blijven staan en anders moet je me maar even pben..
Ik kom zelf geregeld bij miss etam.. soms toch wat te oudbollig voor mijn 25 zomertjes jong.. Maar tref het toch ook wel vaak... En vaak is het in combi met leuke kettingen of een riem toch al wel weer op te pimpen naar mn leeftijd