en dan sta je daar en kan je niet meer binnen grrrr

Discussie in 'De lounge' gestart door peekaboo, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

#1 peekaboo, 1 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2011
    hoi dames
    moet effe men ei kwijt

ik ben een klein weekje wezen logeren bij men beste vriendin samen met men man en dochter .
    gistere avond ga ik terug naar ons appartement om de boel wat op te kuisen enzo

en dan sta ik daar kom ik boven 3de verdiep
    en wat zie ik liggen , men slot van de deur !!! half afgebroken en de andere helft stak er nog in . kreeg men deur niet open !
    heb de politie gebeld en ze bevestigen wat ik wist poging tot inbraak ! volgens hun amateurs aangezien ze de helft van het slot dat op de grond lag hebben achter gelaten. nu heb ik dus gisteren nog een slotenmaker enzo moeten laten komen om binnen te kunnen.
    ik baal der enorm van ! verzekering dekt geen inbraak oid dus alles op men eigen kosten !
    sorry dames moets het even kwijt !

2. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Oooow das zuur:( Zal een leuke rekening zijn denk ik:(
    Hebben ze enig idee wie het gedaan hebben?

3. peekaboo

politie denkt aan een van de buren aangezien je onze deur niet ziet als je de trap opkomt die zit verstopt in het hoekje !
    ja ik hou me al vast voor de rekening mag toch op een 150 euro rekenen ongeveer pff baal enorm !

4. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Ah, wat vervelend :(. Zie jij een van je buren er ook voor aan om een poging te doen tot inbraak?

5. peekaboo

ja om eerlijk te zijn wel ! ze zijn niet allemaal even lief en hebben ook niet allemaal een proper verleden ! vind het echt erg blijf toch met je handen af van iets wat niet van jou id :(

6. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ach meid, wat een pech heb je weer!! :x Kan ik zo boos om worden, om dit soort dingen! Bij ons in de wijk is er ook een inbraakgolf geweest en ook bij ons hebben ze het 1x geprobeerd en gelukkig niet binnen geweest! Lekker dan, gaat je weer een bonk geld kosten, tis niet eerlijk!!!!

7. Pluizje

Pluizje Bekend lid

31 okt 2011
    661
    14
    18
    Pfff super zuur zeg! Snap dat je baalt! Ik maak er een beetje uit op dat je in een apartement/flat woont, is er dan geen beheer van het gebouw zelf of een vve die misschien eea vergoeden? Is bij mij in de flat wel, zat een mega barst in mn schuifpui en zelf natuurlijk nog geen glasverzekering, dus ik zag het alweer helemaal gebeuren.. gelukkig via de beheerder waren de algemene dingen verzekerd...

Anders heeeeeeeeel erg zuur meis!

8. peekaboo

ja we wonen in een appartements gebouw .... en de huurder en de beheerder komen niet tussen in de kosten voor inbraak !
    mag echt zelf voor alles opdraaien . moest de deur zelf nu ook nog stuk zijn had ik ook die mogen betalen uit men eigen zak ! pfff had met dat geld wel iets lekkers anders kunnen doen hoor ! mensen willen inbreken maar dat mag je dan nog eens zelf betalen !

Deel Deze Pagina