Charlies temple

Discussion in 'De lounge' started by Mamamia90, Jul 20, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamamia90

Mamamia90 Actief lid

Apr 4, 2018
    234
    116
    43
    Female
    Van de week is mijn zonnebril van Charlie temple binnen gekomen, voor zo'n prijsje wou ik het graag proberen.
    Eerder deze week ben ik bij mijn opticien langs geweest om de sterkte van mijn huidige bril op te vragen, deze sterkte heb ik door gegeven voor mijn zonnebril.
    Nu vind ik hem toch wat anders kijken dan mijn huidige bril, alles kijkt wat vreemder, mijn ogen prikken en branden en er zit een klein bloed vlekje in mijn oogwit.
    Charlie temple belooft binnen een dag de bestelde bril te bezorgen, dit hebben ze inderdaad gedaan maar nu ben ik toch een beetje bang dat de juiste glazen niet meer voorradig waren en mijn sterkte met bijv een andere cilinder hebben bezorgd. Is dat überhaupt mogelijk? Of zou ik aan precies de zelfde sterkte maar in een ander montuur toch moeten wennen?

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

In principe moet je vaak wel even wennen aan nieuwe glazen. Maar als de sterkte hetzelfde blijft lijkt het me dat je er geen last van hoort te hebben (althans ik nooit)

Je kunt je glazen laten meten bij een echte opticien. Maar of ze dat doen is een tweede.

3. floppie888

floppie888 Bekend lid

Sep 3, 2014
    793
    549
    93
    Ik heb al verschillende brillen van Charlie Temple gehad, maar nooit problemen mee gehad. Inderdaad in het begin even wennen, maar daarna gaat het goed. Ik heb inmiddels 6 brillen bij Charlie Temple besteld en ik ben erg tevreden.

4. mosterd

mosterd Actief lid

Oct 7, 2013
    297
    121
    43

En hoe werkt dit dan met de bril bijstellen?
    Waar laat je dit doen?

5. floppie888

floppie888 Bekend lid

Sep 3, 2014
    793
    549
    93
    Niet. Het past meestal gewoon.

6. Mamamia90

Mamamia90 Actief lid

Apr 4, 2018
    234
    116
    43
    Female
    @Bubblez dat vind ik dus ook vreemd, ik heb deze sterkte al ruim een jaar.

@floppie888 had je de sterkte dan ook al bij een vorige bril of moet je steeds met dezelfde sterkte per bril wennen?

7. floppie888

floppie888 Bekend lid

Sep 3, 2014
    793
    549
    93
    Bij dezelfde sterkte moet ik ook even wennen aan een nieuwe bril. Bij een nieuwe sterkte duurt het wennen langer.

Mamamia90 likes this.
  8. Mamamia90

Mamamia90 Actief lid

Apr 4, 2018
    234
    116
    43
    Female
    @floppie888 bedankt voor je reactie :)
    Dan kijk ik het nog eventjes aan

floppie888 likes this.

Share This Page