We willen binnenkort de babykamer gaan verven en zijn vandaag rond gaan kijken welke kleur dat we willen. We wilden vooral iets neutraals omdat we nu nog niet weten wat het wordt. Toen kwamen we bij praxis en waren aan het kijken voor een behangrand. Die vonden we geen leuke maar wel iets anders. Namelijk een zelfklevende behangrand en stickers van "The Farm. De boerderij dus. Echt zo leuk! Allemaal hele schattige boerderijdieren. We verven nu de kamer groen en geel en dan die behangrand erop en af en toe een sticker er tussen van een boerderijdier! Ben er helemaal weg van en kan niet wachten tot het af is. Ben je nieuwsgierig of heb je ook inspiratie nodig? Kijk dan eens op http://www.jerma.com/menu/menu_totaal.htm Gr Otje
Het resultaat kan ik helaas (nog) niet laten zien maar heb 2 plaatjes gezet in m'n album van de stickers en de behangrand. Groetjes Otje
Leuk he bezig zijn met de kinderkamer!!! anderhalve week terug heb ik zoiets stoms gehad, toen heb ik een hele nacht wakker gelegen omdat ik in mijn hoofd zo bezig was met de kinderkamer hahaha. Iedere keer als ik mijn ogen dicht deed schoten er weer kleurstaaltjes en behangpatronen door mijn hoofd. Ik werd zo kwaad op mezelf dat ik helemaal niet meer kon slapen natuurlijk hahaha. Hoezo zwanger?!?!
Oh die slapeloze nachten he Marion over de baby en alle spulletjes? Ik droomde laatst dat de baby geboren was en we hadden geen enkel paar sokjes in huis dus ons kleintje had ijskoude voeten! Zooo zielig! Ben pas jarig geweest en kreeg van m'n zus een paar babysokjes cadeau. Leuk he? Gr Otje
In de "wij jonge ouders" staat op de voorkant: "inge vergat haar baby in een winkel." Ik diep geschokt het blad gekocht Ging het dus over dromen die zwangere vrouwen allemaal hebben Victor Spoormaker, psycholoog en droomonderzoeker zegt dat hoe meer nare dromen je tijdens de zwangerschap, hoe kleiner de kans op een postnatale depressie. Hoe dat kan? Het ergste is al een keer gebeurd. Als het in je dromen allemaal ellendig is, valt het in werkelijkheid nogal mee. En je bent er al mee bezig geweest, hebt er al op kunnen anticiperen zodat je er niet door wordt overvallen. Die redenering vind ik een beetje slap maar kan me wel voorstellen dat je van alles droomt tijdens je zwangerschap omdat je zoveel nieuwe ervaringen en emoties enzo te verwerken hebt!
Echt ontzettend leuk! Is echt eens iets anders dan de standaard thema's Ben inderdaad benieuwd hoe het er strax uit gaat zien...fotootjes!!!!
Jaaaaaa!! De stickers en behangrand zitten erop in onze babykamer! Zie mijn album voor foto's! Gr Otje