Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar leuke dekbed/dekenovertrekjes. Ik kan ze nergens vinden. De maat van mijn ledikant dekentje is 100x135 Wie heeft er tips?
In plaats van een lakentje, mag je ook een dekbedovertrek gebuiken met een deken erin. Alleen een gevuld dekbed wordt afgeraden. De hema heeft een paar leuke en bij de babydump heb ik ze ook gezien. Via internet heb je in ieder geval heel veel keus. Ik heb zelf via deze site besteld. Slaaptextiel
Goedkoopste, goedkope, babykamers, babykamer, tienerkamer, tienerkamers | accessoires | BaoBao grey patchwork dekenovertrek voor ledikantje Op de site staan nog meer overtrekjes denk ik. Misschien vind je ze leuk...
Ik wil straks ook dekbedovertrekjes gaan gebruiken ipv een lakentje met een losse deken. Ik blijf dit draadje volgen. Tot nu toe heb ik ook nog niks leuks gevonden. en als ik al iets leuks zie vind ik het veel te duur. Ik denk dat ik maar zelf ga maken.
Weet niet of je handig bent? Ik heb bij Taftan en cottonbaby ed gekeken, maar vond ze allemaal vrij prijzig. Heb wat plaatjes uitgeprint, leuke stofjes gekocht en zelf in elkaar gezet (en ik heb tot deze zwangerschap nog nooit achter een naaimachine gezeten) Kon het helemaal naar mijn eigen smaak maken en zo de hele babykamer met dezelfde paar stoffen/prints inrichten.
Helaas ben ik helemaal niet handig... Zou de ideale oplossing zijn, want op internet kan ik nog steeds niet vinden wat ik zoek. Waarschijnlijk heb ik een hele lastige smaak Toch vanmiddag maar even bij de Hema gaan kijken, daar moet ik toch naartoe.
ook een tip, misschien een handige schoonmoeder of moeder die leuk kan naaien? Hier heeft een familielid hele leuke overtrekjes gemaakt voor in de kinderwagen (in het bedje gebruik ik gewoon dekentje en lakentje en ook hieraan heeft ze een heel leuk randje gemaakt). Op de markt een leuk stofje uitzoeken en klaar en zo origineel!