We willen de kamer van onze (inmiddels bijna 2jarige) uk opleuken. Kleur op de muren o.a. Dat is hier een heel projekt, want hier kun je geen leuk behang krijgen, posters, leuke lampen, deklbedovertrekken etc. Dus alles zelf maken, verven, zagen, schilderen, etc. Ook leuk natuurlijk! Nu dacht ik zelf aan dieren op de muren. Een paar grote. Giraf, leeuw, neushoorn. We wonen in een safariland, dus we passen het thema aan kBen op zoek naar leuke voorbeelden, simpele, vriendelijk ogende (!) animatiefiguren. Heeft iemand toevallig een handige website-link liggen?
Deze is ook lief (kijk ook bij similar images voor meer dieren: je kunt dan ook zoeken op diersoort, zoek dan op illustration anders krijg je ook foto's)
Je kunt met behulp van een beamer ook zelf wat op de muur schilderen als je niets leuks kunt vinden. Dan teken je gewoon een figuur op zo'n doorzichtig beamer vel en dan zet je de beamer aan en dan kun je zelf bepalen hoe groot alles moet worden door dat ding dichter of verder van de muur te zetten. Moet je alleen iemand zien te vinden die een beamer heeft. Veel succes!! xxsas
Ik ga het inderdaad zelf op de muur tekenen. kZoek alleen leuke plaatjes, die niet al te moeilijk na te tekenen zijn. Groot uitprinten, en dan op een groot vel op schaal natekenen. Uitknippen en dan heb je in elk geval de omtrek. Een heel gedoe, maar het moet wel lukken volgens mij. Moet toch ook wel zonder beamer lukken lijkt me, als het plaatje niet TE ingewikkeld is Met JuJu's weblinks komen we al een heel eind in de goede richting! En de schildpad is gereserveerd - we weten zelfs al op welke muur die komt. Ze heeft het plaatje ook al gezien (even testen of ze hem herkende) en vond hem helemaal leuk.
@debbie wat leuk je weer eens op het forum te zien. hoest met jullie sorry hoort niet bij het onderwerp vindt het wel super tof thema