leuke dingen delft

Discussion in 'De lounge' started by p1982, Dec 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat is ook grappig haha misschien kennen onze ouders/moeder elkaar wel. Zou me niks verbazen. Haha haar man heet ben misschien zegt dat je ouders wel wat. maar kan en ga hier natuurlijk niet verder anders schent ik de prive nog van me moeder haha. O ja ze hebben een blauwe fiat. ;)

Actie kobus ja weet het niet denk dat het wel word over genomen door een rijke ondernemer die het voort zou willen zetten denk dat er genoeg collega cafe.s zijn die dat zouden willen bijvoorbeeld op de hoek dat cafe, beleveu of iets weet dat ik het verkeerd schrijf maar zou zo maar kunnen natuurlijk. Die eigenaar ken ik weer zijn dochtertje zat bij mijn zoon opschool.

2. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    de ouders van een heel lang geleden en heel kort exvriendje wonen ook in de palamedestraat :p

3. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    #43 MvS, Dec 22, 2010
    Last edited: Dec 22, 2010
    Wij zijn regelmatig in Delft te vinden (wonen in Nootdorp, maar man is Delvenaar (ja ja, geboren en getogen)). Als we koffie drinken of gaan lunchen doen we dat altijd bij Bar Sil. De lekkerste tomatensoep ooit en heeeeeerlijke cappuccino :) Ik geloof dat ik pas 1 keer bij Kobus heb gezeten, maar was daar minder gecharmeerd van dan van Sil, maar dat komt ook door Sil zelf, denk ik. (oh, en nee, we hebben onze zoon niet naar hem vernoemd - dat was gewoon een gelukkig toeval, hahahaha)

Oh, en leuke winkels voor kids: ik weet er zo gauw maar 1 en dat is Mooi Mama, maar die gaat ook weg :( Echt zo jammer...
    Op Vrouwjuttenland zitten ook nog 2 kinderwinkeltjes, geloof ik, maar daar ben ik niet zo vaak binnen geweest, dus weet niet of die er nog zitten en wat ze precies hebben :)

4. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

May 22, 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Toevallig 1 van Verweij??? Of zit ik mis?HIHIHI Of van Von Berg?

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

bijde ja en ja;)

Share This Page