leuke dingen die je kind zegt

Discussie in 'De lounge' gestart door VrouwtjeRomy, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Gisteren:
    Juf probeert aan de kleuters uit te leggen wat gefrustreerd betekend, en gebruikt per toeval mijn dochter als voorbeeld:

Juf: Gefrustreerd betekend als J een naam stempelt en het lukt haar niet, dan wordt ze boos en is dan gefrustreerd omdat het niet lukt.
    J: Nee hoor juf, dan probeer ik het gewoon nog een keer, of dan vraag ik of de juf komt helpen;););):D:D:D

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Als Wendy ergens weg gaat waar ze vaker komt roept ze steevast: Kontekeer!

Je ziet mensen dan kijken en zich afvragen of ze dat nou echt gezegd heeft.
    In Wendy taal betekent dit: Tot de volgende keer!
    :D:D:D

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Heb echt in een deuk gelegen om dingen...haha...heerlijk!

Mijn zoon kletst nog niet, maar heb wel 3 hele wijze nichtjes.
    We hadden laatst verjaardag van middelste zus en mijn oudste zus met man en haar 3 meiden waren er ook.
    En de jongste (3) zat echt te snaaien joh, die moest je echt in de gaten houden...
    Op een gegeven moment loopt ze weer naar tafel, zegt de oudste (6):
    jaja, S. Rustig maar, het is allemaal wel voor jou!

Haha, ik kwam niet meer bij, waar heeft een kind van 6 zulke wijze woorden vandaan! Heerlijk!

4. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    hahahaha HARDOP gelachen hier Heerlijk!

5. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Ik vind het zo leuk dit te lezen!

6. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Leuk topic dit:D
    Wat een wijsneuzen zijn het soms ook he?
    Jorrit is ook een wijsneus, alleen de opmerking waar wij erg hard om moesten lachen was wat minder slim;)
    Ik ben altijd erg op handen wassen en ontsmetten.
    Boven hebben wij een fles ontsmettingsmiddel staan voor je handen.
    Komt Jorrit naar ons toe met die fles en zegt, ik wil ook mijn handen gourmetten:$:D:D, we lagen helemaal dubbel.

Woensdag waren we bij de tandarts, en hij vindt alles interessant wat maar op een dokter, tandarts of fysio lijkt.
    Hij zit de tandarts dus heel goed te observeren terwijl ik in de stoel lag en zegt tegen de assistente, dat kan die meneer goed:(, de tandartstassistente moest lachen en antwoordde dat het inderdaad leek alsof hij ervoor geleerd had:D

Gr MB2005.

7. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Haha geweldig al die wijsneusjes, echt heerlijk al die praatjesmakers!

Hier ook gelachen van de week. Mn neefje (3.5 jaar) ging met oma naar de schoenenwinkel want oma wilde nieuwe schoenen. Hij had wel even een paar uitgezocht, oma trok ze aan en mn neefje zegt: En, oma? Kun je hier lekker op genieten?

Pfff hoe verzint ie het ;)

8. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Gister vroeg Deem wat voor kleur zijn hemdje was , hij zei is dat paars mama? Ik zeg nee mop dat is blauw. Dus hij kijkt me verbaasd aan , want zijn t shirt was (licht) blauw en dat was echt een andere kleur. Ik zeg jou Tshirt is lichtblauw , en jou hemdje is donkerblauw. Oh zegt hij , zullen we dan even het licht aan doen?

Pas in de winkel schaamde ik me een beetje , want er liep een meisje met een vrij kort rokje. Hij wijst naar haar en zegt Oh mama! Die mevrouw heeft geen onderbroek aan :)

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Een collega van mijn haar zoontje is bijna 4 jaar en gaat naar de kleuterschool. Een maand van ten voren mogen ze een paar keer heen om te wennen....
    Kindje: Tegen de juf, Er is 1 groot probleem wat ik heb...
    Juf: O zegt de juf het zal toch niet zo heel erg zijn?
    Kindje: Ik kan namelijk nog niet rekenen en lezen.... :)

10. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Haha heel leuk wij houden nu ook bij wat mijn stiefzoontje allemaal zegt :D De volgende uitspraken hebben we al.

-Er zit een jongetje (met blonde krullen a la permanent van een oma) aan de waterkant, Joachim fietst er langs en roept heel hard wat doet die oma daar?
    -Joachim komt een paar dagen nadat Avelynn is geboren op school, de les is al begonnen en hij komt heel timide naar binnen en zegt op fluitertoon, ik heb een baby gekregen…
    -Joachim komt uit school en zit achter op de fiets, Lisette wist jij dat de juffen op school wonen? Want ze zijn er altijd als wij op school komen en altijd als we naar huis gaan blijven ze op school dus zijn ze er altijd. Waar wonen ze dan? Onder het schuine dak. Waar koken ze dan hun eten? O dan gaan ze naar een juffenhuis en daar bestellen ze eten en dat wordt dan bij ze bezorgd op school.
    -Avelynn zat bij Joachim op schoot en Ôte wil Avelynn aaien, Joachim heel beschermend naar zijn zusje toe, doe dat maar niet en houdt Avelynn heel stevig vast.
    -Joachim kreeg wat sinas met veel prik, nee ik vind dit niet zo lekker het geeft allemaal prikken in mijn keel.
    -Ik heb een beschaafde knie
    -Ik ben klaar om te gaan als we weggaan
    -De pan is weer blinkend schoon
    -Waar is mijn goudvisje? (hij bedoelde het zilvervisje in zijn vergrootglasbakje)

11. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    :d:d:d

12. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

'mama jij bent mijn allerliefste vriend'

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Ik zit met N (3) in de auto en opeens vraag hij: mama, wil je alsjeblieft niet zo hard rijden? Ik vraag: Vind je het eng dan? Nee, is het antwoord, anders kan ik de muziek niet horen.

Mama moet van N haar bril weer opzetten: je hebt blote ogen…

Naar buiten zonder schoenen = op je blote sokken

N komt bij de oppas uit bed. s Morgens hebben ze een cake gemaakt en die is tijdens zn slaapje in de oven geweest. N komt de keuken in: "wat ruik ik nou?" "Een cake, weet je nog wie die gemaakt heeft?" Is het antwoord. Jawel hoor, dat weet ie wel: "Ik denk de Here God

N wil graag pannenkoeken eten, maar hij houdt niet meer zo van "kozijntjes" erin

Eind maart begint N met: Waarom? Dus ik zeg op een dag: daarom, daarom is geen reden als je van de trap af valt ben je gauw… N vult aan: dood

14. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    hahaha hiermee moet ik erg lachen, ik zie het al zo voor me hoe hij dat zegt :)

15. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Opa leert Joachim alle automerken, Joachim zegt opeens kijk, kijk een citroen :D

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha over Here God moet ik opeens aan mijn neefje denken die toen nog jong was. Hij was wezen eten bij een vriendje en heeft toen meegemaakt dat die familie ging bidden voor het eten.

Thuis wilde hij hetzelfde doen en sloot zijn gebed toen af met: ´... en ik wil ook de Albert Heijn bedanken want daar doet mijn moeder altijd de boodschappen, Amen´

:)

17. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Laatst in de speeltuin, dochtertje en vriendinnetje op de wip wap.
    Er kwamen 3 meisjes aanlopen van, ik denk, een jaar of 6/7. Ze gingen om hun heen staan en een daarvan zei: jullie mogen niet meer!
    Het vriendinnetje van mn dochtertje, ook 3, keek wat geschrokken al onze kant op, mijn dochter daarentegen kreeg direct vuur in haar ogen en zei met een heel rustig zelfberheerst stemmetje: ja wwhooor, mag wel!

Ik wilde in 1e instantie al naar hun toelopen maar was tegelijkertijd ook wel heel nieuwsgierig hoe mijn dochtertje dit verder zou gaan oplossen, ze is nl niet erg bang uitgevallen.

Het meisje zei: nee jij mag niet, wij willen nu! jullie moeten er af!
    Mijn dochtertje ging er af, ging tegenover haar staan met een heel verontwaardigd gezicht, een hand op haar heupje terwijl ze met de andere naar de andere kant van de speeltuin wees: hup jongeNdamen, netsjes op jouw beurt wachten!....ja toch mama??

:D:D:D

18. mamavaneenmeid

28 mrt 2009
    70
    0
    0
    Bij nijntje heb je boris en barbara beer. Zij noemt ze boeloes en balala :p

19. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    kleine van mijn vriendin heeft het met mij over papa's die werken
    die van haar werkte niet want die zat in de kots:D i.p.v de kost haha

20. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Niet iets wat ze zei, maar wat ze deed:

We hebben een tijdje de hond van mijn moeder te logeren gehad en we gingen dan ook vaak met hem wandelen. Nu is het een gecastereerd reutje en die tillen hun poot op als ze een plasje doen. We waren dus weer aan het wandelen en onze dochter treuzelde wat dus ik draai me om, om te kijken waar ze blijft, staat ze bij een hoekje van een bosje en tilt zo een been op, ze deed de hond na:):):D

Deel Deze Pagina